قاتلان سه مرد آبادانی دستگیر شدند

قاتلان سه مرد آبادانی دستگیر شدند

دو مرد مسلح که در حوادثی جداگانه سه نفر را در آبادان به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۶۳۰۴
بازدید : ۱۲۹۲

قاتلان سه مرد آبادانی دستگیر شدند

دو مرد مسلح که در حوادثی جداگانه سه نفر را در آبادان به قتل رسانده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند. در نخستین جنایت که بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت اتفاق افتاد، داماد ۴۱ ساله خانواده به‌دلیل اختلاف‌های شخصی با خانواده همسرش، با اسلحه به آن‌ها شلیک کرد و پدرزن ۶۲ ساله و برادرزن جوانش را هدف گلوله قرار داد و متواری شد. با انتقال مصدومان به بیمارستان پسر جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت مأموران رد او را در خروجی شهر به دست آوردند و در ساعات پایانی شب موفق به دستگیری‌اش شدند. متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلاف‌های خانوادگی عنوان کرد.

تصاحب ملک به قیمت دو زندگی
در دومین جنایت نیز مرد جوانی که بر سر اختلاف‌های ملکی دو عمویش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد برادرزاده مقتولان عامل این جنایت‌ها بوده و متواری شده است. با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی از مأموران وارد عمل شده و قاتل را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند. در بررسی مخفیگاه متهم اسلحه نیز پیدا شد و با اعتراف قاتل، پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید