عذرخواهی علی ضیاء از استقلالی‌ها

علی ضیاء از هواداران تیم استقلال عذرخواهی کرد " كار اشتباهی بود، با اقای مظلومی حرف ميزنم و تمام تلاشم رو ميكنم از دلشون در بيارم

کد خبر : ۵۶۳۱
بازدید : ۱۸۷۱
علی ضیاء مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از هواداران تیم استقلال عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعاتی پس از اتمام دربی 81 کلیپی از علی ضیاء در فضای اینترنت منتشر شد که او را در حال خوشحالی پس از اتمام بازی نشان می‌داد.

ضیاء که یک پرسپولیس دوآتیشه است و همواره در گفت‌و‌گو با مهمانان استقلالی خود با آن‌ها کل‌کل می‌کند، روز جمعه در کافه‌ای که زیر نظر خودش اداره می‌شود با جمعی از هنرمندان مشغول تماشای دربی بوده است که تیم محبوبش در دقیقه 95 موفق می‌شود گلی را به ثمر برساند که منجر به مساوی شدن نتیجه‌ی بازی شد. این مجری جوان در این لحظات و بعد از زده شدن سوت پایان هیجان‌زده با دیگر افرادی که در کافه بودند برای خوشحالی از جا برمی‌خیزند و همزمان شعاری با مضمون توهین به مربی استقلال را سر می‌دهند. کلیپی از این لحظات و شعار دادن این مجری تلویزیونی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که باعث هجوم استقلالی‌ها به صفحه‌‌ی او در اینستاگرام شد.

صبح امروز ضیاء با انتشار متنی در اینستاگرام از مردم عذرخواهی کرد و اعلام کرد که شخصا با پرویز مظلومی نیز صحبت خواهدکرد.

او نوشته: «تا حالا توي هيچ موضوعي و به هيچ كسي و هيچ وقت من بي ادبي نكردم، اتفاقي كه توي بازي افتاد، از هيجان زياد بود و البته كه كار اشتباهي هم بود، با اقاي مظلومي حرف ميزنم و امروز ميبينمشون و تمام تلاشم روميكنم از دلشون در بيارم، و از همه ي طرفدار هاي تيم استقلال هم خيلي معذرت ميخوام كه ناراحتشون كردم، و بهشون ميگم واقعن تا چند روز پيش اصلن همچين شعاري رو نشنيده بودم وبلدم نبودم و من هم شروع نكردم و از بد دلي هم نگفتمفقط ميخوام منو ببخشيد، چون برام خيلي مهم هستيد و محترم ممنونم از مهربوني و بزرگواريتون.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید