اروپا منتظر فیس‌لیفت پاسات 2019

اروپا منتظر فیس‌لیفت پاسات 2019

طبق تصاویری که جاسوسان صنعتی شکار کرده‌اند طرح نهایی پاسات 2019 نسخه اروپا به محصولاتی نوین برند فولکس مثل شاسی‌بلند توارگ نزدیک بوده و از سطوح نرم‌تری در مقایسه با مدل فعلی برخوردار است.

کد خبر : ۵۶۳۵۱
بازدید : ۲۰۳۹

فرادید | انتشار نخستین تصویر از طراحی مدل 2019 فولکس‌واگن پاسات نشان می‌دهد سازنده آلمانی زبان طراحی مدل زیبای آرتئون را به سدان پرچم‌دار خود تعمیم داده است. گفته می‌شود فولکس قصد دارد با نصب یک موتور 6سیلندر 300اسبی، نسخه‌ای اسپورت از پاسات 2019 را روانه بازار اروپا کند. طرح جدید چراغ‌ها و سپر جلو در کنار اضافه شدن برخی تجهیزات احتمالا به استقبال بیشتر از پاسات 2019 در سال آخر تولیدش در اروپا کمک می‌کند.

اروپا منتظر فیس‌لیفت پاسات 2019

به گزارش فرادید ، آن طور که از شرکت فولکس‌واگن خبر می‌رسد گویا این خودروساز بزرگ آلمانی قصد دارد تا در کنار عرضه نسل تازه پاسات به بازار آمریکا تا ابتدای سال 2019، یک نسخه فیس‌لیفت از پاسات را برای بازار اروپا تدارک ببیند. طبق تصاویری که جاسوسان صنعتی شکار کرده‌اند طرح نهایی پاسات 2019 نسخه اروپا به محصولاتی نوین برند فولکس مثل شاسی‌بلند توارگ نزدیک بوده و از سطوح نرم‌تری در مقایسه با مدل فعلی برخوردار است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید