منتظر تویوتا جی‌تی86 مدل 2020 باشید

منتظر تویوتا جی‌تی86 مدل 2020 باشید

فعلا خبرهای موثق از تولید نسل تازه جی‌تی86 تا سال 2020 یا 2021 برمبنای طرحی نزدیک به مدل سوپرا حکایت دارد.

کد خبر : ۵۶۴۵۱
بازدید : ۱۲۶۸۵

فرادید | تولید مدل اسپورت جی‌تی86 با عرضه یک مدل کاملا جدید ادامه پیدا می‌کند. وب‌سایت خودرویی موتور1 با انتشار خبری از پیست اختصاصی شرکت تویوتا، به شایعات پیرامون عدم تولید مدل سوپرا2019 پاسخ داد. موتور1 در گزارش اخیر خود راجع به کوپه اسپورت ژاپنی ضمن ارائه برخی جزئیات جدید از این خودرو، با انتشار یک عکس نسبتا واضح، طراحی نهایی مدنظر تویوتا برای مدل جدید جی‌تی86 را فاش کرده است. یک ورودی هوای بزرگ به همراه کاپوتی با چند حفره و نیز چراغ‌های مشابه سوپرا مهم‌ترین نقاط قوت طراحی جدید جی‌تی86 است.

منتظر تویوتا جی‌تی86 مدل 2020 باشید

به گزارش فرادید ، گویا موتور به کار رفته در این خودرو تغییر خواهد کرد و با یک نمونه 2400سی‌سی توربو 4سیلندر ساخت سوبارو که توان تولید 260 اسب بخار را خواهد داشت. تتسویا تادا از مدیران عالی رتبه بخش مهندسی تویوتا اعلام کرده : «پلتفرم به کاررفته در جی‌تی86 جدید احتمالا با مدل سوپرا یکی بوده و از معماری کاملا نوینی برخوردار خواهد بود.

منتظر تویوتا جی‌تی86 مدل 2020 باشید

علاوه بر سیستم ای‌سایت که روی جی‌تی86 نصب می‌گردد و توسط سوبارو تکمیل شده، مدل جی‌تی86 جدید از سیستم ترمز جلو قبل از برخورد، کروز کنترل انطباقی، سامانه هشدا خروج از خط، ترمز اتوماتیک معکوس و رادار تشخیص نقطه کور بهره برده و طبق برآورد تویوتا تا آغاز دهه سوم قرن21 در کارخانه گونمای تویوتا در ژاپن روی خط تولید می‌رود.

منتظر تویوتا جی‌تی86 مدل 2020 باشید

تا پیش از این تصور عمومی این بود که تویوتا در حال آزمایش نسل جدید سوپرا به عنوان تنها کوپه اسپورت خود است. سوپرا که خودرویی در کلاس شورولت کوروت بوده و احتمالا با قیمتی مناسب و موتوری قدرتمند عرضه می‌شود مدت‌ها است به کانون اصلی شایعات پیرامون شرکت تویوتا بدل گشته است. با این حال فعلا خبرهای موثق از تولید نسل تازه جی‌تی86 تا سال 2020 یا 2021 برمبنای طرحی نزدیک به مدل سوپرا حکایت دارد. با این حساب تویوتا برنامه تولید همزمان دو مدل اتومبیل کوپه را دارد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید