محصولات ولوو باهم در جاده گفتگو می‌کنند

محصولات ولوو باهم در جاده گفتگو می‌کنند

اشتراک داده‌های تمام‌وقت مبتنی بر تکنولوژی ایمنی ارتباطی می‌تواند از وقوع تصادفات پیشگیری نماید. هرچقدر خودروهای بیشتری از داده‌های ایمنی به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند، جاده‌های ما ایمن‌تر خواهند شد.

کد خبر : ۵۶۴۵۷
بازدید : ۱۶۰۵

وشرکت سوئدی لوو اخیرا روی ایمنی رفت‌وآمد و ترافیک خودروها و کامیون‌های ساخت خود متمرکز شده تا با پیشبرد یک الگوی هوشمند، همه خودروها در یک فضای ابری با یکدیگر همکاری خواهند کرد. ولوو تراکس هم‌اکنون به‌صورت رسمی اولین کمپانی‌ای است که از داده‌های ایمنی به اشتراک گذاشته شده محصولات سواری ولوو استفاده خواهد کرد.

محصولات ولوو باهم در جاده گفتگو می‌کنند

تا چندی دیگر داده‌های زنده و ناشناس بین برخی کامیون‌های فروخته شده در سوئد و نروژ با محصولات سواری مجهز به سیستم هشدار نور خطر به اشتراک گذاشته خواهند شد. این تکنولوژی به نوعی اولین بار است که در صنعت خودروی جهانی بکار می‌رود. گفته شده در آینده نزدیک هر خودروی یاد شده که اقدام به انتشار هشدار نوری بکند، این هشدار به تمامی خودروهای نزدیک متصل به سرویس ابری تدارک دیده شده فرستاده خواهد شد. تکنولوژی یاد شده به‌طور ویژه در پیچ‌هایی که دارای نقطه کور و پستی‌وبلندی هستند کاملاً مفید خواهند بود. هشدار نور خطر از سال 2016 تاکنون در هر دو کشور سوئد و نروژ در دسترس بوده و به‌صورت استاندارد در تمامی محصولات سری 60 و 90 و کراس اوور جدید XC40 نصب شده است. اضافه شدن این سیستم به برخی کامیون‌های ولوو تراکس به معنی پوشش محدوده بیشتر و تشخیص خطرات بالقوه بیشتر است.

محصولات ولوو باهم در جاده گفتگو می‌کنند

مالین اکهولم معاون بخش ایمنی خودروهای ولوو دراین‌باره گفته است: «اشتراک داده‌های تمام‌وقت مبتنی بر تکنولوژی ایمنی ارتباطی می‌تواند از وقوع تصادفات پیشگیری نماید. هرچقدر خودروهای بیشتری از داده‌های ایمنی به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند، جاده‌های ما ایمن‌تر خواهند شد. ما به دنبال تثبیت همکاری‌های بیشتر با همکارانی هستیم که تعهد ما برای ایمنی ترافیک را به اشتراک می‌گذارند.»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید