تصادف مرگبار دو اتوبوس در اسلام آباد غرب

تصادف دو دستگاه اتوبوس در محورحمیل - اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه، ۷ کشته و ۳۱ نفر مجروح بر جا گذاشت.

کد خبر : ۵۶۴۸۳
بازدید : ۱۶۷۷

تصادف دو دستگاه اتوبوس در محورحمیل - اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه، ۷ کشته و ۳۱ نفر مجروح بر جا گذاشت. این دو دستگاه اتوبوس ساعت ۴:۱۵ بامداد دیروز در جاده حمیل به اسلام‌آباد غرب با یکدیگر برخورد کردند که یکی از اتوبوس‌ها در مسیر کرمانشاه به اهواز در حال حرکت بوده و با اتوبوس در حال حرکت در مسیر تهران به ایلام بشدت تصادف کرده است. ۶ نفر از مسافران در محل حادثه کشته شدند و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان جان سپرد و ۳۱ نفر هم مصدوم شدند.

مجروحان این حادثه به بیمارستان اسلام آباد منتقل شده‌اند. علت این تصادف که بین دو اتوبوس اسکانیا و ولوو رخ داد تجاوز به چپ اتوبوس اسکانیا بوده است. رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اعلام کرد: این ۲ اتوبوس ساعت چهار بامداد دیروز در حوالی روستای کله جوب ۱۰ کیلومتری محور حمیل به اسلام آبادغرب رخ به رخ باهم برخورد کرده‌اند که این حادثه در شرایط بارانی و لغزندگی جاده اتفاق افتاده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته است درحال حاضر ۲۶ نفر از مصدومان حادثه در بیمارستان اسلام آبادغرب بستری هستند و چهار نفر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شده‌اند. البته قرار است چند مصدوم دیگر نیز به بیمارستان طالقانی اعزام شوند.

دو نفر از سرنشینان یکی از اتوبوس‌ها تبعه چینی بودند و متأسفانه یک نفر از این افراد که زن بوده در این حادثه جان باخته و همسر او دچار ترومای قفسه سینه شده است. وی گفت: همچنین یکی دیگر از مجروحان این حادثه زنی است که چهار قلو باردار است و حال عمومی او مساعد به نظر می‌رسد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید