برندهای لوکس به نمایشگاه دیترویت نمی‌روند

برندهای لوکس به نمایشگاه دیترویت نمی‌روند

پیش‌تر خودروسازان دیگری نظیر مزدا، مینی، ولوو، پورشه، میتسوبیشی و جگوار نیز اعلام کرده بودند در نمایشگاه دیترویت سال بعد حضور نخواهند داشت.

کد خبر : ۵۶۵۷۸
بازدید : ۱۶۷۱

شرکت خودروسازی آئودی اعلام کرد در نمایشگاه خودروی دیترویت شرکت نخواهد کرد. به گزارش اتوموتیونیوز این برند لوکس آلمانی اعلام کرد همچون رقبایش بی‌ام‌و‌ و مرسدس بنز در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ شرکت نخواهد داشت.

برندهای لوکس به نمایشگاه دیترویت نمی‌روند

آئودی در این بیانیه تصریح کرد: «سابقه درخشانی در نمایشگاه دیترویت داریم و مدل‌های بسیاری را در این رویداد معرفی کرده‌ایم، اما تصمیم گرفتیم در این نمایشگاه شرکت نکنیم. درخصوص شرکت در سایر نمایشگاه‌ها نیز براساس برنامه زمانبندی‌مان برای ارائه مدل‌های جدید، میزان پوشش رسانه‌ای و توجه مشتریان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.» در سال‌های اخیر نمایشگاه خودروی دیترویت در جذب تولیدکنندگان خودروهای لوکس موفق نبوده است و اغلب این شرکت‌ها ترجیح می‌دهند نوآوری‌های خود را در نمایشگاه «قطعات الکترونیکی مصرفی» در لاس‌وگاس به نمایش بگذارند. پیش‌تر خودروسازان دیگری نظیر مزدا، مینی، ولوو، پورشه، میتسوبیشی و جگوار نیز اعلام کرده بودند در نمایشگاه دیترویت سال بعد حضور نخواهند داشت. دست‌اندرکاران نمایشگاه دیترویت نیز وعده داده‌اند این نمایشگاه را متحول خواهند ساخت و فرصت‌های منحصربه‌فردی برای شرکت‌کنندگان ایجاد خواهند کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید