فروش اقساطی تیبا آغاز شد

فروش اقساطی تیبا آغاز شد

تیبا با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله شتاب بالا و قدرت مطلوب موتور توانسته است با وجود استانداردهای سختگیرانه اهداف صادراتی را بعنوان خودروئی مطلوب در بسیاری از بازارها و حتی اروپا محقق سازد.

کد خبر : ۵۶۶۵۴
بازدید : ۲۹۷۱

گروه خودروسازی سایپا از فروش اقساطی‌خودرو تیبا 2 تنها با 8 میلیون تومان پیش پرداخت خبر داد. سایپا همچنین اعلام کرده مابقی قیمت خودرو را در 5 یا 3 چک با فواصل 4 ماهه از خریداران دریافت خواهد کرد. این شرکت زمان تحویل خودرو را نیز تیر یا مرداد جاری تعیین و اعلام کرده است به خریداران 18 درصد سود مشارکت و 15 درصد سود انصراف تعلق خواهد گرفت. تیبا که پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران است، در دو گونه سدان و هاچ‌بک تولید شده و در پایین‌ترین بخش از بازار ایران محصولی بسیار پرکشش است.

فروش اقساطی تیبا آغاز شد

خودروی تیبا با بهره گیری از موتور 1500 سی سی یورو 4 اروپا از زمان تولید جایگاه مناسبی را در بین مصرف‌کنندگان داخلی و صادراتی پیدا کرده است. تیبا با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله شتاب بالا و قدرت مطلوب موتور توانسته است با وجود استانداردهای سختگیرانه اهداف صادراتی را بعنوان خودروئی مطلوب در بسیاری از بازارها و حتی اروپا محقق سازد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید