بیوک چینی با طعم اوپل

بیوک چینی با طعم اوپل

از ظواهر امر پیداست که بیوک اکسل نسخه چین احتمالا در قالب سدان جدید اوپل آسترا در اروپا تولید شود که در این صورت می‌تواند با سدان رنو مگان رقابت کند.

کد خبر : ۵۶۶۵۶
بازدید : ۲۴۳۷

بیوک اکسل2019 با ظاهر اوپل در چین عرضه می‌شود. بر این مبنا منتظر نسخه جدید و آمریکایی بیوک اکسل نباشید چرا که این برند قدیمی از اکتبر سال 2016تولید سدان کوچک خود را در کارخانه لیک اوریون پایان داد. طبق توافقات پژو سیتروئن به عنوان مالک جدید برند اوپل با شرکت جنرال موتورز، قرار است خودروی اوپل آسترا سدان در چین با عنوان «بیوک اکسل» به فروش برسد. گویا فاصله بین دو محور این سدان جدید با میزان 2611 میلی‌متر کمی کمتر از مدل هاچ‌بک است با این حال، اتاق اکسل 2019 حدود 11 میلی‌متر طولانی‌تر از بیوک اکسل نسل قبل است.

بیوک با طعم اوپل

از ظواهر امر پیداست که بیوک اکسل نسخه چین احتمالا در قالب سدان جدید اوپل آسترا در اروپا تولید شود که در این صورت می‌تواند با سدان رنو مگان رقابت کند. مسئولین اوپل که اکنون توسط گروه پژو سیتروئن مدیریت می‌شوند، جزییاتی در خصوص تغییر نسل جدید این سدان ارایه نداده‌اند.معرفی سدان بیوک اکسل در چین، در ادامه عرضه نسخه‌های بروزشده هاچ‌بک اکسل جی‌تی و استیشن اکسل جی‌ایکس در ماه اکتبر 2017 است.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید