ولوو از صنعت خودرو چین دفاع کرد

ولوو از صنعت خودرو چین دفاع کرد

همه ما درباره کیفیت خودروها نگرانی‌هایی داریم اما کیفیت خودروهای ساخته شده در چین حتی نمره بالاتری نسبت به نمونه‌های اروپایی کسب کرده‌اند.

کد خبر : ۵۶۷۲۴
بازدید : ۲۶۲۳

همیشه این حرف که خودروهای ساخته شده در چین به اندازه نمونه‌های تولید شده در اروپا و آمریکا کیفیت ندارد رواج داشته است؛ اما کیفیت همه خودروهای چینی واقعا بد نیست! تست و بررسی برخی محصولات بازار خودروی چین نشان داده که این موضوع دیگر به‌طور مطلق درست نیست. رابین پیج، معاون ارشد طراحی خودروهای ولوو فکر می‌کند خودروهای ساخته شده در تأسیسات کشور چین شاید کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های ساخته شده در مراکز تثبیت شده دیگر کشورها داشته باشند. او گفته است: همه ما درباره کیفیت خودروها نگرانی‌هایی داریم اما کیفیت خودروهای ساخته شده در چین حتی نمره بالاتری نسبت به نمونه‌های اروپایی کسب کرده‌اند.

ولوو از صنعت خودرو چین دفاع کرد

اشاره او به تفاوت بزرگ اتوماسیون ساخت خودروها در تأسیسات اروپایی است. ظاهراً استفاده از نیروی انسانی بیشتر به تأسیسات ساخت چینی اجازه رسیدن به تلورانس‌های سخت‌تر را داده و باعث می‌شود تغییرات فرایند تولید سریع‌تر صورت بگیرد. این مدیر ارشد شرکت ولوو ادامه می‌دهد: تفاوت خیلی زیادی وجود ندارد اما اگر بخواهید از نظر امتیازات و مزیت‌ها به قضیه نگاه کنید، چینی‌ها بسیار خوب هستند بنابراین ما درباره کیفیت محصولاتمان در این کشور نگران نیستیم.

ولوو از صنعت خودرو چین دفاع کرد

از آنجایی‌ که جیلی در سال 2009 بخش خودروهای سواری ولوو را خریداری کرد، این برند سوئدی به سرعت به این کشور نقل‌مکان کرد تا اکثر محصولات خود را در چین ساخته و از آنجا به سایر کشورها صادر نماید. این شرکت کار صادرات را با عرضه نسخه طویل‌تر نسل قبلی S60 از چین به آمریکا آغاز کرد. همچنین S90 عرضه شده در اروپا نیز ساخت چین هستند. ولوو تلاش دارد در آینده‌ای نزدیک محصولات الکتریکی خود را در چین ساخته و به بازارهای دیگر بفرستد.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید