عرضه میتسو ASXجدید تا سال 2021

عرضه میتسو ASXجدید تا سال 2021

مدیر تولید میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی قبلاً گفته بود نسل آینده این خودرو از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد تا جا برای اکلیپس کراس جدید باز شود.

کد خبر : ۵۶۷۲۶
بازدید : ۴۳۷۵

سرانجام بادهای موافق به کشتی میتسوبیشی رسیده و روند کاهش فروش این خودروساز متوقف شده است اما الماس ژاپنی هنوز هم راه درازی برای فروش بیش از 300 هزار دستگاهی در آمریکا پیش رو دارد. خوشبختانه این کمپانی در حال دریافت کمک‌های اتحاد رنو-نیسان است. این امر راه را برای ایجاد تغییرات زیاد در آینده باز می‌کند و خبر جدید منتشر شده توسط موتور ترند ایده‌ای از انتظارات پیش رو را نشان می‌دهد.

عرضه میتسو ASXجدید تا سال 2021

بنا به ادعای نشریه موتور ترند ، نسل آینده اوت لندر در سال 2021 عرضه خواهد شد و بر پایه همان پلتفرم نیسان روگ شکل خواهد گرفت. ظاهراً این خودرو طویل‌تر و پهن‌تر از نسل فعلی بوده و بازهم به‌صورت پلاگین هیبریدی در نظر گرفته خواهد شد. میتسوبیشی حدود یک سال بعدتر اقدام به معرفی نسل جدید اوت لندر اسپورت (ASX) خواهد کرد. مدیر تولید میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی قبلاً گفته بود نسل آینده این خودرو از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد تا جا برای اکلیپس کراس جدید باز شود.

عرضه میتسو ASXجدید تا سال 2021

او همچنین گفته بود این خودرو احتمالاً ابعادی در حد نیسان کیکس خواهد داشت و ممکن است این دو خودرو پلتفرم مشترکی هم داشته باشند. این خودروساز ژاپنی همچنین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی الکتریکی در یکی از خودروهای اوت لندر اسپورت یا اکلیپس کراس باشد.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید