دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

با اینکه دو نسل از تولید این مدل جذاب کره‌ای گذاشته ولی هنوز هم سراتو آپشنال با اقبال خریداران ایرانی روبرو است. قیمت خودرو در محدوده 105 تا 110 میلیون در نوسان است ولی کیفیت خودرو کاملا باثبات بوده و جزو بهترین‌های بازار است. با 6ایربگ، بدنه مقاوم و اقسام مختلفی از ترمز سراتو یک گزینه جذاب در این کلاس پررقابت و فشرده است.

کد خبر : ۵۶۷۴۲
بازدید : ۲۸۲۲

فرادید | نگاهی به محصولات پرتیراژ صنعت خودرو ایران نشان می‌دهد در بازه قیمتی کمتر از 50 میلیون تومات ایمنی حلقه مفقوده بازار است و خریداران ایرانی مجبورند اغلب از بین محصولاتی با سطح ایمنی نامناسب دست به انتخاب بزنند. البته که استناد به گزارش‌های ماهانه موسسه بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد شماری از محصولات ارزان و یا حتی متوسط صنعت خودرو دارای استاندارد تولید بالایی بوده و ایمنی، کیفیت و قابلیت اعتماد مناسبی را در مقایسه با رقبا ارائه می‌کنند.


به گزارش فرادید ، تجربه این سال‌ها نشان داده خودروهای 4 ستاره بازار ایران محصولاتی با سطح مناسب و حتی بالای اعتماد مشتریان بوده که قابلیت‌های خود را بارها نشان داده‌اند. در آخرین گزارش موسسه بازرسی میتوان 10 مدل خودروی مونتاژی و تولیدی را یافت که از مجموع 5 ستاره کامل کیفی موفق به کسب 4ستاره شده‌اند که این موضوع نشان دهنده سطح بالای ارزش ساخت این خودروهاست. ببینیم مشخصات این خودروها که همگی کمتر از 175میلیون تومان قیمت دارند چیست.

رنو تندرپارس

قیمت : 48 میلیون

ارزان‌ترین خودروی لیست، تفاوت چندانی با تندر90 معمولی نداشته با این توصیف که بخش عقب خودرو تغییر کرده و تندرپارس اصطلاحا نمونه ری‌دیزاین شده تندر90 است. به لطف قفسه فولاد، 2ایربگ، ترمزهای ای‌بی‌اس و بدنه نسبتا محکم، تندر پارس به خوبی جان سرنشینان را در سوانح جاده‌ای حفظ می‌کند ضمن اینکه شما با خرید این خودرو در بازه قیمتی 40 تا 45 میلیون عملا صاحب سدانی جادار، کم‌مصرف و کم‌استهلاک می‌شوید.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار
رنو ساندرو/ ساندرو استپ‌وی

قیمت :60 تا 70 میلیون تومان

یک هاچ‌بک شهری نسبتا جادار که در کنار نمونه کراس توانسته در سال96 بیش از 50 هزار دستگاه فروش داشته باشد و با قیمتی در محدوده 45 تا 65 میلیون تومان، عملا مهمترین و موفق‌ترین خودرو کلاس خود به حساب می‌آید. همان ویژگی‌های تندر90 و تندر پارس را داشته ولی اخیرا در کنار موتور 1600سی‌سی خوبش از یک جعبه‌دنده جدید سود می‌برد که سهولت رانندگی را افزایش می‌دهد.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

رنو تندر پلاس اتوماتیک

قیمت :60 میلیون تومان

سری فیس‌لیفت‌شده تندر90 معمولی است که سال 2010 در اروپا معرفی شد و با یک فاصله زمانی گسترده از میانه سال قبل با قیمتی حدودا 50 میلیونی به بازار ایران هم ارائه شده است. به لحاظ فنی همان ویژگی‌های رنو تندر90 را دارد ولی طراحی جلو و عقب خودرو دستخوش تغییر شده، بدنه یکرنگ شده و فضای داخلی به روزرسانی شده است.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار
پژو 207 اتومات

قیمت :57میلیون تومان

اینروزهای به شدت در بازار موفق ظاهر شده و به یکی از نمادهای جدید خیابان‌های ایران تبدیل شده است. این خودرو که با سطح امکانات بیشتر، ظاهر بهتر، اصلاحاتی در بخش گیربکس و البته رنگ‌های جذاب روانه بازار شده ضمن داشتن سطح مناسبی از ایمنی مثل قفسه فولاد اتاق، 2ایربگ و سیستم ترمز4 چرخ دیسکی، کیفیت خوبی هم از خود بروز می‌دهد. اینروزها مشتریان 207 اتوماتیک این هاچ بک دورگه را در محدوده 50 تا 55 میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

فاو بسترن بی30

قیمت : 70 میلیون تومان

اولین اتومبیل چینی بازار ایران که توانسته امتیاز 4ستاره را از شرکت بازرسی کیفیت و ساتاندارد ایران دریافت کند. بررسی تست های تصادف این محصول نشان می‌دهد موفق شده نمره 5ستاره را از آزمایش‌های موسسه چینی انکپ دریافت کند ضمن اینکه بی30 به موتور4سیلندر 1600سی‌سی 107 اسبی، گیربکس6سرعته اتومات ساخت آیسین ژاپن، امکانات مناسب و البته ظاهر مدرن مزین است. قیمت این سدان شهری کوچک که با تکنولوژی چینی و کمک فولکس‌واگن ساخته شده حدود 68 میلیون تومان است.


دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

هیوندای آی20

قیمت :115میلیون تومان

با اینکه قیمت این هاچ‌بک مدرن کره‌ای که روزهای خوبی را در بازار اروپا می‌گذراند در اوایل تولید در کرمان به حدود 85 میلیون تومان می‌رسید اما تحولات ارزی موجب شد تا آی20 فعلا بهایی115 میلیونی به خود بگیرد. قفسه فولاد، 2ایربگ، موتور و گیربکس مدرن در کنار طراحی به‌روز و امکاناتی نسبتا خوب موجب شده این سری از هیوندای با استقبال خوبی در بازار ایران مواجه شود.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار
پژو 2008

قیمت :135 میلیون تومان

یک خودروی ایده‌آل که هم موتور و گیربکس قدرتمندی دارد، هم سطح ایمنی بسیار بالایی داشته و هم از ظاهر زیبایی برخوردار است. 2008 که یک کراس‌اوور کامپکت شهری تند و تیز است به لطف 6ایربگ، بدنه مقاوم مجهز به قفسه فولاد و کمربندهای ایمنی 3نقطه اتصال به خوبی جان سرنشینان را از خطر حفظ می‌کند ضمن اینکه با قیمتی 130 میلیونی در بازار، بهترین انتخاب ممکن در کلاس خود به حساب می آید.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

کیا سراتو آپشنال

قیمت :120میلیون تومان

2نسل از تولید این مدل جذاب کره‌ای گذاشته ولی هنوز هم سراتو آپشنال با اقبال خریداران ایرانی روبرو است. قیمت خودرو در محدوده 105 تا 110 میلیون در نوسان است ولی کیفیت خودرو کاملا باثبات بوده و جزو بهترین‌های بازار است. با 6ایربگ، بدنه مقاوم و اقسام مختلفی از ترمز سراتو یک گزینه جذاب در این کلاس پررقابت و فشرده است.


دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

مزدا3

قیمت :147میلیون تومان

تنها سدان ژاپنی تولید داخل بعد از گذشت 4سال از مونتاژ در گروه بهمن هنوز هم زیبا، جوان، اسپورت و مدرن به نظر می‌رسد و به خوبی ارزش‌های خود را حفظ نموده به طوری که مدت‌هاست تغییری در سطح کیفی 4ستاره‌اش بروز نکرده است. محصول 150 میلیونی مزدا به مدد مجموعه هماهنگ فنی شامل شاسی، فنربندی، موتور و گیربکس از کیفیت سواری بالا و ایمنی خوبی برخوردار است.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

سوزوکی گرند ویتارا

قیمت :170 میلیون تومان

شاسی‌بلند قدیمی ژاپنی ایران خودرو هنوز هم با قدرت در بازار حضور دارد. با اینکه اینروزها نمونه فول اتوماتش را تا 180 میلیون تومان می خرند و می‌فروشند ولی با توجه به وضعیت بحرانی بازار وارداتی‌ها همچنان جاذبه بالایی داشته و خریداران بسیاری دارد. البته که گرند ویتارا آفرودر خوبی است، لیست آپشن‌های بلندی دارد، ایمنی‌اش قابل اعتنا بوده و موتور گیربکس نیرومندی دارد.

دفترچه راهنمای خودروهای باکیفیت بازار

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید