کارگر کفاشی در انتظار مجازات

کارگر کفاشی در انتظار مجازات

کارگر انبار کفش که در جنایتی هولناک دوستش را به قتل رسانده بود صبح دیروز درحالی محاکمه شد که از این جنایت پشیمان بود.

کد خبر : ۵۷۰۲۰
بازدید : ۱۱۵۳

کارگر کفاشی در انتظار مجازات

کارگر انبار کفش که در جنایتی هولناک دوستش را به قتل رسانده بود صبح دیروز درحالی محاکمه شد که از این جنایت پشیمان بود.

شهریور پارسال به‌دنبال گزارش وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان امین‌الدوله به کلانتری ۱۱۳ بازار بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. در ادامه موضوع به قاضی کشیک قتل و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل به نام میثم ۲۵ ساله با ضربات متعدد چاقو همکار خود به نام فرید-۲۱ ساله - را در انباری به قتل رسانده و پس از آن متواری شده است. درحالی که تحقیقات ادامه داشت چند روز بعد متهم با حضور در کلانتری ۱۱۳ بازار خود را تسلیم پلیس کرد و با اعتراف صریح به ارتکاب جنایت انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد.

صبح دیروز متهم از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و قاضی واعظی مستشار دادگاه - منتقل شد تا محاکمه شود. در آغاز جلسه اولیای دم (پدر و مادر مقتول) خواستار قصاص متهم شدند آنگاه متهم جوان پای میز محاکمه ایستاد تا از خودش دفاع کند.

او گفت: من از کودکی با فرید دوست بودم تا اینکه برادرم چند روز قبل از این حادثه گفت: به روابط همسرش با فرید مشکوک شده است. بعد هم مدارکی به من نشان داد که دنیا در مقابل چشمانم تاریک شد. برادرم گفت: همه این ماجرا‌ها به‌خاطر این بوده که من دوستم را به خانه می‌آوردم. بلافاصله به سراغ فرید رفتم و با هم درگیر شدیم و او را کشتم بعد پا به فرار گذاشتم، اما خیلی زود خودم را تسلیم کردم، چون عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد.

اتهام قتل را قبول دارم، اما ناخواسته مرتکب این جنایت شدم والان هم بشدت پشیمانم وخواستار عفو و بخشش هستم. پس از پایان اظهارات متهم قضات برای صدور حکم متهم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید