ولوو در آستانه تاریخ‌سازی است

ولوو در آستانه تاریخ‌سازی است

در کنار برنامه معرفی نسل جدید اس60، قرار است معرفی نسل تازه ولوو ایکس‌سی90 را هم کم کم شروع کنیم ضمن اینکه عرضه گسترده‌تر دو خودروی ایکس‌سی60 و ایکس‌سی40 را هم در برنامه داریم.

کد خبر : ۵۷۲۰۰
بازدید : ۱۴۲۷

فرادید | مدیرعامل برند ولوو عقیده دارد مقطع کنونی بهترین فرصت را برای تاریخ‌سازی شرکت متبوعش در زمینه ارتقا جایگاه برند فراهم کرده است. هاکان ساموئلسون اخیر در مصاحبه با مجله «اتوموتیونیوز اروپا» گفته :«در هیچ دوره‌ای ولوو دارای محصولاتی به خوبی تولیدات امروز نبوده است. این بهترین فرصت برای ماست که در سال 2018 رشد فروش مناسب خود را محقق کنیم.

ولوو در آستانه تاریخ‌سازی است

به گزارش فرادید ، از سال 2015 میانگین رشد ما بین 6 تا 8 درصد بوده و این شانس را داریم که برای نخستین بار در تاریخ ولوو، به مرز فروش بیش از 600 هزار دستگاه برسیم. سال قبل متاسفانه برخی محدودیت‌های تولید را تجربه کردیم اما با تاسیس و ارتقا دو کارخانه ولوو در چنگدو چین و کارولینای جنوبی آمریکا امسال می‌توانیم رشد قوی سال قبل را ادامه داده و تاریخ‌ساز شویم.»

ولوو در آستانه تاریخ‌سازی است

مدیرعامل ولوو در خصوص برنامه آتی شرکت سوئدی هم گفته: «در کنار برنامه معرفی نسل جدید اس60، قرار است معرفی نسل تازه ولوو ایکس‌سی90 را هم کم کم شروع کنیم ضمن اینکه عرضه گسترده‌تر دو خودروی ایکس‌سی60 و ایکس‌سی40 را هم در برنامه داریم. در عین حال بزرگترین چالش ما تا سال 2025 این است که سهم فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی را تا 25 درصد افزایش دهیم»

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید