دستگیری قاتل فراری در یک قدمی مرز

دستگیری قاتل فراری در یک قدمی مرز

شوهر عصبانی که همسر جوانش را در یکی از خیابان‌های دزفول با شلیک گلوله به‌قتل رسانده بود درحالی که قصد خروج از کشور را داشت به دام افتاد.

کد خبر : ۵۷۲۵۲
بازدید : ۲۵۴۵

قاتل فراری در یک قدمی مرز دستگیر شد

شوهر عصبانی که همسر جوانش را در یکی از خیابان‌های دزفول با شلیک گلوله به‌قتل رسانده بود درحالی که قصد خروج از کشور را داشت به دام افتاد. این حادثه صبح شنبه در محلی به نام پل پنجم دزفول اتفاق افتاد. زن و مرد جوانی داخل خودرو با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و دقایقی بعد زن جوان با عصبانیت از خودرو پیاده شد، اما بلافاصله همسرش نیز در حالی که اسلحه‌ای در دست داشت به دنبالش راه افتاد و با شلیک دو گلوله او را از پا درآورد.

در حالی که رهگذران شاهد این صحنه هولناک بودند مرد مسلح پا به فرار گذاشت. سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: با اعلام خبر وقوع قتل، نیرو‌های پلیس به محل اعزام و دستورات ویژه به مأموران ابلاغ شد. درنخستین تحقیقات پلیس مشخص شد که زن جوان از سوی همسرش و با استفاده از اسلحه کمری به قتل رسیده و متهم نیز از محل حادثه متواری شده است.

مأموران پلیس با استفاده از تکنیک‌های نوین ردگیری مجرمان موفق شدند قاتل را در کمتر از ۴۸ ساعت و قبل از خروج وی از مرز‌های کشور در شهرستان آبدانان شناسایی و دستگیر نمایند. در بازجویی‌های پلیس، قاتل به استفاده از یک قبضه اسلحه کمری برای قتل همسر اعتراف کرد. فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: قاتل انگیزه خود را از قتل، اختلاف شدید خانوادگی عنوان کرد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید