طرح فروش کوراندو 2018 اعلام شد

طرح فروش کوراندو 2018 اعلام شد

سانگ یانگ نیو کوراندو مانند نسخه قبل خود از موتور 2 لیتری با قدرت 149 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد و در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک تولید شده است.

کد خبر : ۵۷۲۹۰
بازدید : ۱۸۳۸

رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران شرایط جدید فروش خودرو کوراندو 2018 را اعلام کرد. بر این مبنا قیمت پایه این خودرو 220 میلیون تومان است که 125 میلیون تومان ان در هنگام ثبت نام از متقاضی دریافت می‌گردد. نرخ سود مشارکت هم 20 درصد بوده و خودرو پس از 75 روز تحویل متقاضی می گردد. در عین حال در طرح اعتباری می‌توان با پرداخت 85 میلیون تومان در هنگام ثبت نام و نیز 20 میلیون تومان بعد از 45 روز در طرح مذکور شرکت کنند.

طرح فروش کوراندو 2018 اعلام شد
این خودروی کره ای که فضای مناسب و امکانات مناسبی را در اختیارتان می گذارد اخیرا در ظاهر دچاز تغییراتی شده است و این تغییرات ظاهری فقط به نمای جلوی کوراندو ختم میشود ؛ تغییراتی در چراغ های جلو ،چراغ های مه شکن و جلو پنجره. سانگ یانگ نیو کوراندو مانند نسخه قبل خود از موتور 2 لیتری با قدرت 149 اسب بخار و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره می برد و در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک تولید شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید