تویوتا خودروهای هیدروژنی بیشتری می‌سازد

تویوتا خودروهای هیدروژنی بیشتری می‌سازد

فروش فعلی شرکت در این بخش فعلا بین 5 تا 10 هزار دستگاه در سال است و تویوتا سعی دارد با سرمایه‌گذاری در این بخش هزینه های تولید انبوه این قبیل خودروها را کاهش دهد.

کد خبر : ۵۷۴۰۷
بازدید : ۱۳۸۸

فرادید | تویوتا تصمیم دارد تا کارخانه بزرگ تولید باتری های هیدروژنی خود را به توکیو ژاپن منتقل کند. طبق ادعای رویترز این شرکت خودروسازی که در زمینه تولید خودروهای سلول سوختی ید طولایی دارد، قصد دارد با یک سرمایه‌گذاری بزرگ تولید محصولات هیدروژنی را افزایش دهد. سدان میرای که نخستینمدل بردبلند هیدروژنی جهان است جزو ساخته‌های نبوغ‌آمیز تویوتا بوده و فروش خوبی در دو بازار آمریکای شمالی و اروپا دارد.

تویوتا خودروهای هیدروژنی بیشتری می‌سازد

به گزارش فرادید ، تویوتا اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده تاسیسات هونشا در توکیو را به این کار اختصاص داده است. در عین حال این شرکت سعی دارد مخازن ذخیره گاز فشرده هیدروژن را هم در سطح وسیعی تولید و عرضه کند. برنامه تویوتا این است که با توسعه این تکنولوژی پاک، در افق 2020 سالانه تا 30 هزار دستگاه از این نوع محصولات ار در کلاس خودروهای سواری، تجاری و عمومی تولید و در سرتاسر جهان عرضه کند.

تویوتا خودروهای هیدروژنی بیشتری می‌سازد

تویوتا در بیانیه خود پیرامون این سرمایه‌گذاری جدید گفته است: « خودروهای سلول سوختی به عنوان یک تکنولوژی حمل و نقل پاک آینده خوبی داشته و ما مصمم به توسعه این روند هستیم.» فروش فعلی شرکت در این بخش فعلا بین 5 تا 10 هزار دستگاه در سال است و تویوتا سعی دارد با سرمایه‌گذاری در این بخش هزینه های تولید انبوه این قبیل خودروها را کاهش دهد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید