کیا سه میلیون خودرو به اروپایی‌ها فروخت

کیا سه میلیون خودرو به اروپایی‌ها فروخت

این کارخانه محصولات کیا را علاوه بر بازار اروپا به بیش از 80 کشور دنیا صادر می‌کند و 50درصد از محصولاتش را نیز در بازار اروپا به فروش می‌رساند.

کد خبر : ۵۷۶۹۴
بازدید : ۱۹۲۴

فرادید | کمپانی کیا موتورز با فروش سه میلیون خودرو در بازار‌ اروپا و ۷ سال گارانتی به رکوردی جدید در فروش و خدمات پس از فروش در‌ اروپا دست یافت. این موفقیت در حالی حاصل شده که تنها دو دهه از ورود کیا به بازار اروپا می‌گذرد. کارخانه کیا واقع در شهر زیلینیای اسلواکی کار توید این محصولات را برعهده داشته است. این کارخانه امسال بیش از 335هزار دستگاه خودرو و حدود 550هزار عدد موتور خودرو تولید نموده است.

کیا سه میلیون خودرو به اروپایی‌ها فروخت

به گزارش فرادید ، این شرکت کره‌ای که از وضعیت فروش خوبی در بازار اروپا دارد با تولید مدل‌های اختصاصی خانواده سید و پروسید توانسته جای برند تویوتا را در بین خریداران اروپایی بگیرد. کارخانه اصلی کیا در اروپا در کشور اسلواکی بوده و از جمله محصولات موفق این شرکت در قاره سبز می‌توان به پیکانتو، ریو و نیرو اشاره کرد. شرکت کره‌ای کیا اعلام کرده فعالیت 12 ساله این شرکت در قاره سبز به ایجاد بیش از 186 هزار شغل منجر شده است.

کیا سه میلیون خودرو به اروپایی‌ها فروخت

علاوه بر خودروهایی نظیر سید و پرو سید، موتور مشهور CRDi کیا نیز که یک نمونه 1700سی سی توربودیزل است در همین کارخانه مونتاژ می‌شود. این کارخانه محصولات کیا را علاوه بر بازار اروپا به بیش از 80 کشور دنیا صادر می‌کند و 50درصد از محصولاتش را نیز در بازار اروپا به فروش می‌رساند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید