تهران همچنان گرم می‌شود

تهران همچنان گرم می‌شود
کد خبر : ۵۷۹۵۹
بازدید : ۸۷۶

تهران همچنان گرم می‌شود

روز شنبه دوباره در سواحل خزر کاهش ۵ تا ۷ درجه دما رخ می‌دهد و رگبار رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق وجود دارد؛ همچنین برای دامنه‌های جنوبی البرز و غرب کشور هم رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر کل شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور به کشاورزان مناطق شمالی و عشایر راسته البرز به ویژه دامداران هشدار داد که امروز و فردا (دهم و یازدهم خرداد) مراقب برخورد صاعقه باشند. مسعود حقیقت گفت: شالیکارانی که اکنون در حال نشاء هستند و بر اساس نوسانات دمایی عملیات کشت و کار را انجام می‌دهند تا روز شنبه از هرگونه محلول پاشی و سم پاشی در باغات اجتناب کنند.

حقیقت گفت: امروز سامانه بارشی همچنان در مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌های از او گفت: بارش امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات البرز شدت بیشتری دارد. امروز در سواحل دریای خزر افزایش دما حدود ۴ تا ۷ درجه پیش بینی می‌شود و وزش باد شدید جنوبی در سواحل خزر و اردبیل نیز دور از انتظار نیست.

حقیقت گفت: این سامانه فردا هم در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال غرب، مرکز و شمال شرق کشور فعال بوده و شدت بارش برای فردا در ارتفاعات البرز در شمال قزوین، البرز و سمنان پیش بینی شده است.

به گفته مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور، روز شنبه دوباره در سواحل خزر کاهش ۵ تا ۷ درجه دما رخ می‌دهد و رگبار رعد و برق و وزش باد شدید در این مناطق وجود دارد؛ همچنین برای دامنه‌های جنوبی البرز و غرب کشور هم رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

حقیقت در مورد هوای پایتخت نیز گفت: برای تهران امروز همچنان گاهی وزش باد شدید و رعد و برق را خواهیم داشت و بیشینه دما به ۳۲ درجه سانتی گراد می‌رسد. وی افزود: فردا هم وضعیت هوا در تهران به همین شکل است و بیشینه دما به ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و در روز شنبه هم در پایتخت گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

به گفته حقیقت، امروز صبح خنک‌ترین منطقه کشور فرودگاه اردبیل با ۴ درجه سانتی گراد و گرمترین منطقه کشور دیروز راسک با ۴۸ درجه سانتی گراد بود. بیشینه هوای تهران دیروز ۳۱ درجه سانتی گراد و کمینه هوای امروز صبح تهران ۲۰ درجه سانتی گراد بود.

منبع: ایران آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید