ویدئو/ سبک عجیب شوی لباس در عربستان

مدتی قبل برگزاری یک شوی لباس به صورت مختلط در افتتاحیه یکی از آکادمی‌های زیبایی ریاض جنجال آفرید.

کد خبر : ۵۸۲۵۸
بازدید : ۲۶۸۲

سبک عجیب برگزاری مراسم مد لباس زنان سعودی در کشور عربستان با حواشی بسیار همراه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی برگزاری نمایش مد لباس زنان به سبکی عجیب در عربستان، سر و صدای بسیاری در رسانه‌ها به راه افتاد. ماجرا از این قرار بود که لباس‌ها بدون مانکن و مانند اشباح در حال پرواز با استفاده از پهباد نمایش داده شدند.

منابع عرب زبان که ویدئوی نمایش مد را منتشر کردند علت این امر را برگزاری مراسم در ماه مبارک رمضان اعلام نموده که به نظرشان تنها راه اجرای آن در این برهه زمانی بود، در حالی که عده‌ای نیز برگزاری نمایش بدون حضورمردان و به طور اختصاصی برای زنان را، راه حلی مناسب برای جلوگیری از اجرای چنین طرحی عجیب و بوجود آمدن حواشی بسیار می‌دانستند.

ناگفته نماند که مدتی قبل برگزاری یک شوی لباس به صورت مختلط در افتتاحیه یکی از آکادمی‌های زیبایی ریاض جنجال آفرید. همچنین همزمان با این اتفاق اخباری به نقل از بلومبرگ مبنی بر تلاش مقامات سعودی برای ساخت محیطی توریستی در شمال غربی عربستان آن هم بدون رعایت قوانین اسلامی به گوش رسید که این طرح هم جزئی از سلسله اقدامات غیراسلامی سعودی‌ها در راستای اجرای به اصطلاح اصلاحات بن سلمان بود. در ادامه پرواز لباس‌ها در نمایش مد عربستان را مشاهده کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید