تصاویر/ تمسخر ترامپ توسط زنان

تصاویر/ تمسخر ترامپ توسط زنان

ترامپ نظم نشست برابری جنسیتی در اجلاس جی هفت را برهم زد.

کد خبر : ۵۸۳۱۵
بازدید : ۱۴۳۲۰
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با تاخیر به جلسه برابری جنسیتی گروه ۷ رسید و باعث شد نخست وزیر کانادا بدون منتظر ماندن برای رسیدن "اشخاص جامانده" این جلسه را آغاز کند. آمدن ترامپ و حرکت او برای نشستن نگاه تعجب برانگیز و همراه با تحقیر کریستین لاگارد رئیس صندوق بین المللی پول را به همراه داشت، خانم مرکل صدراعظم آلمان که کنار خانم لاگارد نشسته بود با نگاهی جالب پیگیر شیطنت‌های ترامپ بود. همچنین ترزا می‌نخست وزیر انگلیس که روبروی لاگارد نشسته بود با تمسخر به اعمال ترامپ نگاه می‌کند!

ترامپ، که با تاخیر وارد جلسه صرف صبحانه روز شنبه در نشست گروه ۷ کشور‌های صنعتی شد نظم جلسه را به کلی برهم زد. تصاویر او در این نشست از حواشی اجلاس بود که سوژه و دستاویز طنز پردازان فضای مجازی شده است. وی در زمان سخنرانی مقدماتی جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا حضور نداشت و در حالی که الیزابت هودون، یکی از روسای شورای مشورتی برابری جنسیتی مشغول سخنرانی بود، وارد جلسه شد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ترامپ شما اصلاح طلبای ایرانو چیکار کرده؟ واقعا چیکار باهاتون کرده اینقدر جاش واستون میسوزه؟ بین مردم خیلی محبوبه هاااا...از سیدتون محبوبتر.

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید