همدستی پدر و پسر برای سرقت‌های سریالی

همدستی پدر و پسر برای سرقت‌های سریالی

پدر و پسر تهرانی که با سرقت از ۱۱۰ خودرو در مازندران به کابوسی برای مالکان خودرو‌های این منطقه تبدیل شده بودند، در جریان تجسس‌های پلیسی به دام افتادند. اقدامات پلیس برای ردیابی این دو سارق حرفه‌ای به‌دنبال دریافت شکایت‌هایی از دزدی‌های سریالی داخل خودرو‌ها در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر : ۵۸۳۶۵
بازدید : ۸۰۴
همدستی پدر و پسر برای سرقت‌های سریالی پدر و پسر تهرانی که با سرقت از ۱۱۰ خودرو در مازندران به کابوسی برای مالکان خودرو‌های این منطقه تبدیل شده بودند، در جریان تجسس‌های پلیسی به دام افتادند. اقدامات پلیس برای ردیابی این دو سارق حرفه‌ای به‌دنبال دریافت شکایت‌هایی از دزدی‌های سریالی داخل خودرو‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مأموران که تجسس‌های نامحسوسی را برای به دام انداختن این متهمان آغاز کرده بودند سرانجام به دو سرنشین یک خودروی شاسی بلند تویوتا در یکی از خیابان‌های شهرستان نور ظنین شده و اقدام به متوقف کردن آن کردند.
دو سرنشین خودروی لوکس که اهل تهران بودند سعی داشتند با اظهارات ضد و نقیض مأموران را گمراه کنند، اما سرانجام در جریان بازجویی‌های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و پرده از راز سرقت‌های سریالی خود برداشتند.
سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران درباره جزئیات بازداشت این متهمان گفت: این ۲ سارق حرفه‌ای تاکنون به ۵۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان نور و بیش از ۶۰ فقره سرقت در شهرستان‌های محمودآباد و نوشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد از شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به استان مازندران دارند، خواست: با نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده مناسب روی خودرو‌های خود از توقف در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی و مکان‌هایی که فاقد نگهبان است، خودداری کنند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید