زنان؛ طعمه اسنپ قلابی

زنان؛ طعمه اسنپ قلابی

همه چیز درست بعد از آزادی از زندان شروع شد. وقتی که فهمید دختر مورد علاقه‌اش منتظر او نمانده و سراغ مرد دیگری رفته است. بهزاد زمانی که احساس کرد کاخ آرزوهایش نابود شده، تصمیم به انتقام گرفت. انتقامی عجیب و ترسناک که چندین زن و دختر را قربانی کرد. او از دختر مورد علاقه‌اش کینه داشت، ولی زنان و دختران دیگر را در آتش کینه‌اش سوزاند.

کد خبر : ۵۸۴۸۰
بازدید : ۲۲۸۲
١١ زن طعمه مسافرکش قلابی شدند
همه چیز درست بعد از آزادی از زندان شروع شد. وقتی که فهمید دختر مورد علاقه‌اش منتظر او نمانده و سراغ مرد دیگری رفته است. بهزاد زمانی که احساس کرد کاخ آرزوهایش نابود شده، تصمیم به انتقام گرفت. انتقامی عجیب و ترسناک که چندین زن و دختر را قربانی کرد. او از دختر مورد علاقه‌اش کینه داشت، ولی زنان و دختران دیگر را در آتش کینه‌اش سوزاند.
زنان و دخترانی که به‌عنوان مسافر سوار خودرویش شدند، اما در خلوتگاهی وحشتناک، مورد آزار و اذیت و سرقت قرار گرفتند. ماموران پلیس پایتخت درحالی این پرونده را پیگیری می‌کنند که تعداد شاکیان از ١٠ نفر گذشته و صبح دیروز با حضور یک شاکی دیگر در دادسرا، به لیست قربانیان یک نفر دیگر نیز اضافه شد. حالا ١١ زن و دختر هستند که همگی با حضور در شعبه هشتم دادسرای جنایی پایتخت و در مقابل بازپرس رضوانی لحظه‌به‌لحظه شکنجه‌هایشان از سوی مسافرکش قلابی را تشریح کردند.
دی ماه سال گذشته بود که نخستین شاکی، این پرونده را پیش‌روی پلیس قرار داد. او که دختر جوانی بود، درحالی‌که بشدت وحشتزده شده بود، درباره شکایتش به پلیس گفت: «در قلهک، کنار خیابان منتظر تاکسی بودم. راننده پژو ٤٠٥ مقابل پایم نگه داشت و برایم بوق زد. من هم به تصور این‌که او مسافرکش است، سوار خودرویش شدم. صد متری که رفتیم به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد.
باز هم شک نکردم. تا این‌که در یکی از خیابان‌های خلوت قیطریه نگه داشت. ترسیدم و خواستم از خودرو پیاده شوم، ولی او با چاقو تهدیدم کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، بعد هم با تهدید پول‌هایم را سرقت کرد و مرا از خودرو بیرون انداخت.»
با شکایت این دختر جوان، مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. در نخستین مرحله از تحقیقات مشخص شد که خودروی پژو ٤٠٥ سرقتی بوده است. درحالی‌که تجسس‌های تیم تحقیق برای دستگیری متهم ادامه داشت، کارآگاهان پلیس با شکایت‌های مشابه دیگری روبه‌رو شدند که در همه آن‌ها راننده‌ای جوان با یک خودروی سرقتی زنان و دختران را به‌عنوان مسافر سوار کرده و به بهانه شلوغی پس از تغییر مسیر در خیابانی خلوت آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
تجسس‌ها ادامه داشت تا این‌که چند وقت بعد مأموران کلانتری ١٢٤ قلهک متهم را درحالی که سوار یک خودروی پرشیا بود، شناسایی کردند و به او دستور ایست دادند. اما راننده بدون توجه به اخطار پلیس پا به فرار گذاشت؛ بنابراین عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و درنهایت با شلیک سه گلوله درحالی‌که متهم با ١١ خودروی عبوری تصادف کرده بود، دستگیر شد.
بهزاد، ٣٠ ساله برای تحقیقات به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او زمانی که مقابل بازپرس کامران رضوانی قرار گرفت، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: «١٠ سالی است که به شیشه اعتیاد پیدا کردم و سه بار به زندان افتادم. ساکن یکی از مناطق شمالی تهران هستم و وضع مالی خوبی هم دارم. چند وقت پیش بود که متوجه شدم دختر مورد علاقه‌ام به من خیانت کرده است. من ٥‌سال با او ارتباط داشتم و عاشقش بودم. کلی پول خرجش کردم، حتی به‌خاطر او شیشه کشیدم و معتاد شدم.
تا این‌که به جرم سرقت به زندان افتادم و وقتی آزاد شدم، فهمیدم با یکی از دوستان صمیمی‌ام دوست شده است. او دیگر جواب تماس‌هایم را نداد و همین باعث شد از تمام زنان و دختران نفرت پیدا کنم. تصمیم به انتقام گرفتم، برای همین این کار‌ها را انجام دادم. از وقتی هم که به شیشه اعتیاد پیدا کردم، گاهی توهم می‌زدم و ‏صدا‌های عجیبی می‌شنیدم. ‏همین صدا‌ها بود که می‌گفت: ‏زنان را ‏سوار کن. بعد از سوار کردن آنها، با تهدید ‏چاقو و پیچ‌گوشتی، نقشه‌ا‌م را اجرا می‌کردم.»
با اعترافات این مرد، وی روانه زندان شد و تحقیقات در این رابطه ادامه پیدا کرد. تا این‌که صبح دیروز یک زن دیگر نیز که معلم است، با حضور در دادسرا، شکایت خود را از بهزاد مطرح کرد. او گفت: «اسنپ گرفته بودم و عجله داشتم. برای همین به کوچه آمدم و یک پراید را دیدم. به او گفتم راننده اسنپی، او هم گفت: بله. برای همین سوار شدم، ولی در راه او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.» با این شکایت تعداد شاکیان به ١١ نفر رسید و احتمال افزایش شاکیان و قربانیان این پرونده نیز وجود دارد. ‏
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید