ایستگاه آخر جنایت خانوادگی نعمت آباد

ایستگاه آخر جنایت خانوادگی نعمت آباد

متهم پرونده قتل جنایت نعمت آباد که یک زن بی گناه و کودک بی دفاعش را کشته بود به زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

کد خبر : ۵۸۶۸۶
بازدید : ۲۷۷۸
ایستگاه آخر جنایت خانوادگی نعمت آباد
قبل از اتمام روز‌های تابستانی سال گذشته خبر قتل وحشتناک و فجیع یک زن و یک کودک در محدوده نعمت آباد جنجالی شد.
در این پرونده عموی جنایتکار تصمیم به قتل دو کودک و همسر برادرش گرفته بود، اما دختر بچه‌ای که در این ماجرا زنده مانده بود عموی جنایتکار خود را لو داد. متهم درباره انگیزه خود مسائل منافی عفت را مطرح کرده است.
گزارش یک جنایت
اواخر شهریور سال گذشته بود که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک جنایت در طبقه دوم یک منزل مسکونی در نعمت آباد به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، آتش نشانی و اورژانس در محل و بازگشایی در خانه توسط عوامل آتش نشانی، جسد متعلق به یک دختر ۴ ساله به نام آیلین در کنار جسد مادرش به نام شب بو در حالی که توسط جسم تیز و از ناحیه گلو دچار جراحت شدید شده بودند، کشف شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در کنار اجساد، پیکر نیمه جان دیگر عضو خانواده به نام آذین ۱۱ ساله قرار داشت که از ناحیه سینه و دست مورد اصابت ضربات متعدد جسم تیز قرار گرفته بود.
آذین در زمان انتقال به بیمارستان در اظهارات کوتاهش عنوان کرد: شب عمو احمد به خانه ما آمد و ما را با شمشیر زد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی از محل جنایت اطلاع پیدا کردند که درگیری شدیدی در محل جنایت رخ داده که همسایگان مردی حدود ۵۰ ساله را مشاهده کرده اند که به سرعت از خانه خارج شده است.
یکی از همسایگان که با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسایه طبقه پایین هستم. دخترم به من گفت: بچه‌های همسایه مان بیرون نمی‌آیند. با توجه به اینکه حدود ساعت ۴ بامداد در منزل همسایه مان درگیری شدیدی رخ داده بود، به موضوع مشکوک شده و بلافاصله موضوع را به ۱۱۰ اطلاع دادم.
همسایه‌ای دیگر در اظهاراتی مشابه عنوان داشت: ساعت ۴ بامداد صدای جیغ دختران همسایه مان را می‌شنیدم که ناگهان صدای آن‌ها قطع شد. همزمان از داخل پنجره فردی حدودا ۵۰ ساله را مشاهده کردم که به سرعت از محل جنایت خارج و از محل دور شد.
با توجه به شواهد به دست آمده از محل جنایت به ویژه اظهارات آذین ۱۱ ساله مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عمویش، کارآگاهان اداره دهم با شناسایی این شخص به نام احمد ۵۶ ساله، او را در نزدیکی محل جنایت دستگیر کردند و بلافاصله تحقیقات در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

اعتراف عامل جنایت حادثه نعمت آباد
احمد زمانی که به دادسرای جنایی تهران منتقل شد به بازپرس پرونده گفت: همسر برادرم از مدت‌ها قبل با مردی به نام شاهرخ که یکی از دوستان برادرم بود ارتباط داشت، شاهرخ خانه‌ای را که برادرم در آن ساکن است اجاره کرده و بار‌ها به برادرم و خانواده اش کمک مالی کرده بود.
از چند ماه قبل که متوجه رابطه شب بو و شاهرخ شدم به اقوام و بستگان هشدار و موضوع را اطلاع دادم، اما هیچ کس به حرفم توجهی نکرد، شاهرخ بار‌ها زمانی که برادرم در خانه نبود به منزلشان می‌رفت و حتی چند شب در منزل برادرم خوابید، من که متوجه ارتباط بین شاهرخ و شب بو شده بودم، موضوع را به شوهرش گفتم، اما او هم توجهی نکرد تا اینکه یک روز زمانی که به خانه برادرم رفته بودم، در حالی که برادرم خواب بود کلید خانه اش را برداشتم و از روی آن کلید ساختم.
حدود ساعت ۲۳ شب قبل از جنایت، مقابل منزل برادرم رفتم، زمانی که آنجا رسیدم پژو ۲۰۶ شاهرخ را مقابل خانه برادرم دیدم، اما می‌دانستم که برادرم در محل کارش است و در خانه نیست، پس از آن با نیسانم، بار میوه بردم و حدود ساعت ۴: ۳۰ صبح روز بعد به مقابل خانه برادرم باز گشتم و با کلیدی که همراه داشتم در خانه آن‌ها را باز کرده و بالا رفتم.
زمانی که به خانه برادرم رفتم، همسر برادر و برادر زاده هایم در پذیرایی خواب بودند که من در ابتدا با چاقو به دست شب بو ضربه‌ای زدم و او بیدار شد، زمانیکه بیدار شد. او را تهدید کردم و از او خواستم صدایش درنیاید، سپس در حالی که بچه‌ها خواب بودند از شب بو پرسیدم چرا با شاهرخ ارتباط داری و تا چه زمانی می‌خواهی به این کارهایت ادامه دهی و آبروی خانواده را ببری که او گفت: زندگی هر شخصی به خودش مربوط است و از من پرسید با او چه کار دارم که ناگهان آذین از خواب بیدار شد و جیغ کشید؛ من به آذین گفتم جیغ نکش، می‌خواهم با مادرت صحبت کنم و چند ضربه با دست به صورت آذین زدم که سپس جیغ‌های شب بو بلند شد.
در آن زمان با چاقویی که همراه داشتم چندین ضربه به قسمت‌های مختلف بدن شب بو زدم، در نهایت شب بو از دست و پا افتاد و زمانی که می‌خواستم ضربه آخر را با چاقو به او بزنم به این دلیل که آیلین دقیقا کنار مادرش خوابیده بود ضربه به گلوی او خورد، در نهایت به آذین نیز که به من چسبیده بود و قصد جدا کردن من از مادرش را داشت نیز ضرباتی با چاقو زدم.
پس از قتل آنها، چند دقیقه در محل نشسته و گریه کردم، سپس از خانه خارج شدم و کت و چاقو را به داخل سطل آشغال انداختم، در نهایت به حجره رفتم، سرانجام نیز برادرم (در زمان کشف جسد) با من تماس گرفت و از من خواست به منزل شان بروم، من نیز به خانه آن‌ها رفتم، میدانستم برادرم تا حدودی از ماجرا مطلع شده است، سرانجام نیز بازداشت شدم.
پس از این اظهارات متهم در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و بالاخره کیفرخواست در این پرونده، پس از انجام بازسازی صحنه جنایت صادر شد. با این تفاسیر به زودی متهم در دادگاه پای میز محاکمه خواهد ایستاد در حالی که با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتولان مواجه است.
منبع: روزنامه هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید