تصاویر/ حاشیه و متن افتتاحیه جام جهانی روسیه

تصاویر/ حاشیه و متن افتتاحیه جام جهانی روسیه

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور جمع کثیری از هواداران در ورزشگاه لوژنیکی انجام شد. مراسم افتتاحیه با اجرای دو خواننده معروف روس برگزار شد و لوپیروا، سفر جام جهانی و رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل در این مراسم حضور داشتند. از پرچم کشورهای حاضر در این مسابقات هم رونمایی شد.

کد خبر : ۵۸۷۰۵
بازدید : ۸۶۵۴
فرادید | مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با حضور جمع کثیری از هواداران در ورزشگاه لوژنیکی انجام شد. مراسم افتتاحیه با اجرای دو خواننده معروف روس برگزار شد و لوپیروا، سفر جام جهانی و رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل در این مراسم حضور داشتند. از پرچم کشورهای حاضر در این مسابقات هم رونمایی شد.
صدها نفر از هنرمندان و ورزشکاران که برای انجام حرکات رزمی - هنری انتخاب شده بودند نیز مطابق برنامه کارشان را در ورزشگاه پیش بردند. دو تیم عربستان و روسیه در دیدار افتتاحیه جام جهانی برابر هم به میدان رفتند.
دیداری که با قضاوت نستور آرژانتینی در ورزشگاه لوژنیکی برگزار شد و با برتری ۵ بر صفر روسیه به پابان رسید. عربستان در این دوره شکست تلخ دیگری را تجربه کرد وبا ۵ گل مغلوب روسیه شد. دنیس چریشف، ملی‌پوش روس و تیم ویارئال بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که بین دو تیم روسیه و عربستان برگزار شد، نام گرفت. او در این دیدار دو گل به ثمر رساند و تمام شوت‌هایش در چارچوب قرار داشت.
عکس: گاردین
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید