تصاویر/ چگونگی ساخت پل گلدن گیت سانفرانسیسکو

تصاویر/ چگونگی ساخت پل گلدن گیت سانفرانسیسکو

سمفونی استیل در سانفرانسیسکو. وقتی اولین بار در ۲۷ مه ۱۹۳۷ افتتاح شد، شهرت خود را به عنوان طولانی‌ترین و بلندترین پل معلق در جهان بدست آورد. در این تصاویر نحوه ساخت این پل را مشاهده خواهید کرد.

کد خبر : ۵۹۲۴۸
بازدید : ۵۶۳۲
فرادید | سمفونی استیل در سانفرانسیسکو. وقتی اولین بار در ۲۷ مه ۱۹۳۷ افتتاح شد، شهرت خود را به عنوان طولانی‌ترین و بلندترین پل معلق در جهان بدست آورد. در این تصاویر نحوه ساخت این پل را مشاهده خواهید کرد.
یک پل معلق در سانفرانسیسکو است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می‌کند. این پل بر روی تنگه گلدن گیت زده شده‌است. این پل با هزینه ۳۵ میلیون دلار ظرف مدت ۴ سال در سانفرانسیسکو ساخته شده‌است. پل گلدن گیت در ۲۷ مه ۱۹۳۷ گشایش یافت و در فاصله بین سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۶۴ با طول ۴ ٬ ۲۰۰ پا (۱ ٬ ۳۰۰ متر) طولانی‌ترین پل معلق دنیا به حساب می‌آمد.
ساکنین شهر سانفرانسیسکو این پل را نماد شهر خود به حساب می‌آورند. ارتفاع این پل از سطح آب ۲۲۰ پا (۶۷ متر) و وزن آن ۸۸۷۰۰۰ تن است. دوبرجی که در طول این پل ساخته شده‌اند ۷۴۶ پا (۲۲۷ متر) ارتفاع دارند. در سال ۱۹۹۷، حدود ۴۱۳۸۱۰۰۰ وسیله نقلیه از روی این پل عبور کردند.
این پل تنها راه خروجی سانفرانسیسکو به سمت شمال است و از ۶ مسیر مخصوص تردد وسایل نقلیه و دو مسیر محل عبور عابران پیاده در هر دو طرف تشکیل شده‌است. در اول سپتامبر سال ۲۰۰۲ عوارض تردد از روی این پل برای وسایل نقلیه موتوری از ۳ دلار به ۵ دلار افزایش یافت. دوچرخه، موتور و عابر پیاده از پرداخت عوارض معاف هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید