اشک‌ها و لبخندها؛ وداع ایران با جام جهانی

اشک‌ها و لبخندها؛ وداع ایران با جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر پرتغال به نتیجه تساوی رسید و با ۴ امتیاز از جام جهانی کنار رفت.

کد خبر : ۵۹۴۰۱
بازدید : ۷۱۳۶

فرادید | تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر سارانسک به مصاف پرتغال رفت.

ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاجی صفی سعید عزت اللهی، مجید حسینی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی بازی را اغاز کرد پرتغال نیز با پاتریسیو، پپه، رافائل گئوریو، ژوزه فونته، رونالدو، اندره سیلوا، ژوزه ماریو، ویلیام، کوارشما، سدریک و آدرین در این دیدار حضور یافت. در این دیدار پرتنش ابتدا پرتغالی‌ها در دقیقه ۴۵ گل اول را به ثمر رساندند و با برتری به رختکن رفتند. کوارشما در دقیقه ۴۵ برای پرتغال گلزنی کرد. در نیمه دوم بازی با هیجان بسیار بالایی آغاز شد.

در دقیقه ۵۰ رونالدو بعد از برخورد با سعید عزت اللهی در محوطه جریمه ایران به زمین خورد، ولی داور رای به ادامه بازی داد. کمک داور ویدئویی از داور وسط خواست تا صحنه را بازبینی کند. داور مجددا رای به پنالتی داد و رونالدو پشت ضربه قرار گرفت، ولی بیرانوند این پنالتی را مهار کرد. در دقیقه ۵۴ کارلوس کی روش با عصبانیت به تصمیمات داور اعتراض کرد و از کنار زمین برای دقایقی بیرون رفت. کی روش هنگام خروج از زمین کت خود را به سمت داور چهارم پرتاب کرد! در دقیقه ۸۰ رونالدو نزدیک به مرتضی پورعلی گنجی قرار گرفت و با آرنج خود ضربه‌ای به مدافع ایران زد. داور این صحنه را بازبینی کرد و به نشان دادن کارت زرد به رونالدو اکتفا کرد.

ایران دقایق پایانی حملاتی داشت که به نتیجه نرسید. در دقیقه ۹۰ ضربه سر سردار به دست بازیکن پرتغال خورد و بازبینی این صحنه دقایقی طول کشید. بازی برای حدود دو دقیقه متوقف شد و در نهایت داور به نفع ایران پنالتی گرفت. کریم انصاریفرد توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. در دقیقه ۹۵ مهدی طارمی می‌توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند که شوت او با اختلاف کم به اوت رفت. پرتغالی‌ها در دقیقه پایانی اقدام به وقت کشی کردند. در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی یک یک تمام شد. ایران با کسب ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و از صعود بازماند. پرتغال با ۵ امتیاز، اسپانیا با ۵ امتیاز از این گروه به مرحله بعد صعود کردند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید