بهترین برندهای جهان از نظر خدمات پس از فروش
شاهکار بیوک و اینفینتی در حضور بزرگان
کد خبر: ۵۹۴۲۴
بازدید: ۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد.
فرادید| مطالعه اخیر موسسه آمریکایی جی دی پاور نشان می‌دهد در یک دوره زمان سه ساله مشتریان خودرو از  برندهای ژاپنی رضایت چندانی ندارند. در عین حال مطالعه CSI 2018 سیر رو به رشد افزایش سطح رضایت خریداران خودرو از سطح خدمات پس از فروش مناسب شرکت‌ها را گزارش کرده و برای سال 2018 از افزایش 12واحدی میزان کلی رضایت مشتریان در بازار آمریکا خبر داده است.
 
در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن و بیوک برند آمریکایی با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده‌اند در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورند.

به گزارش فرادید، در واقع این شاخص طبق برآورد این موسسه امسال با رسیدن به عدد821 به بالاترین میزان خود از ابتدای سال 2014 رسیده است. جالب‌ترین بخش گزارش جی‌دی پاور به ستایش از سطح ارائه خدمات اینفنیتی و بیوک به مشتریان‌شان مربوط می‌شود که این شرکت‌ها با قرار گرفتن در مرتبه‌ای بالاتر از پورشه و لکسوس یا تویوتا و هوندا ، در دو کلاس نیمه‌لوکس‌ها و خودروهای اقتصادی بالاترین امتیازها در شاخص CSI 2018 را به دست آورده‌اند.
 
 در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن و بیوک برند آمریکایی با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده‌اند در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورند.
 
برند لوکس‌ساز ژاپنی توانسته علیرغم حضور نام‌هایی مثل پورشه، لکسوس و ب.ام.و بالاترین امتیاز ممکن را در بین مشتریان در کلاس خودروهای نیمه لوکس به دست آورد. در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا می‌پردازد، اینفنیتی شاخه لوکس‌ساز شرکت نیسان ژاپن با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده در اغلب بخش‌ها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد.
 در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن و بیوک برند آمریکایی با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده‌اند در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورند.
 
مطالعه سال 2018 مصرف‌کنندگان خودرو در بازار آمریکا که US Customer Service Index نام دارد پس از بررسی هزاران پرسشنامه که از خریداران خودروهای این کلاس در طول سه سال گذشته گردآوری شده، از بین برندهای لندروور، جگوار، مرسدس بنز، ب.ام.و، لکسوس، آکورا، آئودی، کادیلاک، لینکلن و ولوو اعلام کرده اینفینتی در مجموع شش بخش مختلف توانسته بالاترین امتیاز ممکن را دریافت کند.
 در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن و بیوک برند آمریکایی با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده‌اند در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورند.

این بخش ها که به ترتیب شامل رضایت مصرف‌کنندگان از سطح خدمات، راهنمایی مناسب متقاضیان خدمات، زمان شروع خدمات، سهولت ارائه خدمات، کیفیت خدمات و نحوه ارائه خدمات یدک در جاده بوده در رده بندی جی.دی پاور با 5 نمره «در بین بهترین‌ها»، «بهتر از متوسط»، « متوسط»، ضعیف و نامناسب از مجموع 30 نمره، عدد 28 را برای اینفنیتی درنظر گرفته است.
 


 
تنها ایراد این شرکت ژاپنی در مجموعه بسته خدمات پس از فروش به مشتریان، مربوط به سرعت ارائه خدمات و سرعت رسیدن خودرو یدک به متقاضی در جاده است که از 5 حائز نمره 4 شده است. 

پس از این شرکت، برند آلمانی پورشه قرار دارد که نمره 26 را از مجموع 30نمره دریافت کرده که عمده این کاهش امتیاز همانند اینفنیتی به واسطه سرعت ارائه خدمات و سرعت رسیدن خودرو یدک به متقاضی در جاده بوده است. آئودی، کادیلاک، لکسوس و مرسدس بنز نیز به ترتیب با کسب امتیازاتی معادل 25، 24، 23 و 22 در رتبه‌های سوم تا ششم جدول قرار دارند. طبق معمول هم برندهای انگلیسی جگوار و لندروور قعرنشین جدول جی‌دی‌پاور هستند گرچه در کمال تعجب نام خودروساز خوشنامی مثل ولوو هم در انتهای جدول به چشم می‌خورد.
 
جالب است که در بخش خودروهای سواری هم یک خودروساز نوظهور رتبه اول را کسب کرده و موفق شده بالاتر از تویوتا، هوندا و فورد بهترین سطح خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم کند. بیوک که بالاتر از شورولت، مینی، جمس و فولکس واگن به این عنوان دست یافته از مجموع 30امتیاز توانسته 30امتیاز کامل را به دست آورد.
 
 در مطالعه اخیر موسسه معتبر جی دی پاور که به بررسی میزان رضایت مشتریان از برندهای نیمه لوکس حاضر در بازار امریکا میپردازد، اینفنیتی شاخه لوکسساز شرکت نیسان ژاپن و بیوک برند آمریکایی با افزایش چشمگیر جایگاه خود موفق شده‌اند در اغلب بخشها بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورند.
 
جالب است که تویوتا که همواره به عنوان خودروسازی خوشنام در بین مصرف کنندگان شناخته می‌شود در این رده بندی رتبه ششم را با کسب تنها 19امتیاز به دست آورده ضمن اینکه کیا، سوبارو، نیسان و میتسوبیشی هم با قرار گرفتن در میانه جدول، امتیازاتی در همین محدوده را به دست آورده‌اند. جالب است که در رده خودروهای اقتصادی باز هم فیات، رام و جیپ هستند که بدترین سطح از خدمات را به مشتریان‌شان ارائه می‌کنند و پس از آنها، این مزدا است که قعرنشین جدولCSI جی دی پاور برای سال 2018 است.
 
گزارش‌های جی دی پاور درخصوص سطح رضایتمندی مشتریان از برندها، سطح ارائه خمات پس از فروش به خریداران، ارزش برند و قابلیت اعتماد به خودرو همواره از بهترین منابع قابل اطمینان برای مصرف کنندگان بازار خودرو است که از طریق به دست آوردن اطلاعات تجربی حاصل شده و مورد استناد بسیاری از رسانه های جهان است.