دستگیری سارقان شیک‌پوش کارت عابر بانک

دستگیری سارقان شیک‌پوش کارت عابر بانک

سارقان شیک‌پوش که سوار بر خودرو‌های مدل بالا در اطراف خودپرداز‌ها پرسه زده و کارت‌های عابربانک را می‌دزدیدند ردیابی و دستگیر شدند.

کد خبر : ۵۹۵۹۶
بازدید : ۷۵۹
پایان سرقت‌های سریالی دزدان عابر بانک
سارقان شیک‌پوش که سوار بر خودرو‌های مدل بالا در اطراف خودپرداز‌ها پرسه زده و کارت‌های عابربانک را می‌دزدیدند ردیابی و دستگیر شدند. گزارش این سرقت‌ها با شکایت یکی از مالباختگان با اعلام شکایت از یکی از مالباختگان به پلیس اعلام شد. این مرد میانسال به مأموران گفت: فروردین امسال برای دریافت پول پای خودپردازی در شهرستان نور رفتم که ناگهان دو مرد شیک‌پوش کنارم آمده و با تهدید کارت عابر بانکم را به سرقت بردند. آن‌ها کمی آن طرف‌تر سوار خودروی گرانقیمتی شده و از محل متواری شدند.
ساعتی بعد از این سرقت، از آنجا که آن‌ها رمز عابربانک را هم گرفته بودند مبالغی از حسابم برداشت شد. با توجه به اطلاعات شاکی پرونده درباره مشخصات سارقان تحقیقات آغاز شد و در جریان جست‌و‌جو‌ها پلیس رد سارقان شیک‌پوش را در شهر‌های همجوار نیز گرفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد خودرو‌های مورد استفاده در این سرقت‌ها توسط سارقان برای مدتی کوتاه از مراکز مختلف اجاره شده بود.
بدین ترتیب با به‌دست آمدن این اطلاعات مشخصات هویتی دزدان از سوی پلیس کشف و بررسی‌های گسترده‌ای برای ردیابی دزدان آغاز شد و پس از دو ماه سارقان ردگیری شدند.
سرهنگ «محمدزمان شالیکار» فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: مأموران سرانجام پس از دو ماه رد این سارقان که با یک خودروی سواری بنز در سطح شهرستان‌های «نور، محمود آباد، آمل، فریدونکنار و نوشهر» اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی کردند و آن‌ها را در واحدی مسکونی و اجاره‌ای در یکی از مناطق شهری غافلگیر کرده و دو متهم به‌نام‌های «ابوالفضل- ف» و «ابراهیم-‌م» دستگیر شدند. در بازرسی از محل سکونت این افراد تعدادی کارت عابر بانک، کارت ملی جعلی به همراه مقادیری مواد مخدر شیشه و یک دستگاه کارت‌خوان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۱۰ مورد سرقت کارت‌های اعتباری با استفاده از روش‌های متقلبانه در واحد‌های صنفی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید