نیسان جی‌تی-آر50، یک گودزیلای 4چرخ

نیسان جی‌تی-آر50، یک گودزیلای 4چرخ

نیسان جی‌تی-آر50 که به رنگی کربنی-طلایی در بدنه و امکانات متعدد در فضای داخلی مزین است قرار شده به صورت محدود تولید شده و خریداران خاص و تایید شده تحویل گردد.

کد خبر : ۵۹۵۹۸
بازدید : ۴۰۲۹
فرادید | نیسان ژاپن با همکاری استودیو طراحی ایتال دیزاین از طراحی نسخه پنجاهمین سالگرد سری جی‌تی-آر با فرم و مشخصات متفاوت خبر داده است. برمبنای تصاویری که از اتومبیل مفهومی GT-R50منتشر شده این گودزیلای ژاپنی علاوه بر تفاوت فاحش در فرم دماغه، سپر و چراغ‌های عقب و طراحی داخلی با نمونه استاندارد، از موتوری 710 اسب بخاری که حاصل تلاش تیونری محلی به نام نیسمو بوده برخوردار است.
نیسان جی‌تی-آر50، یک گودزیلای 4چرخ
به گزارش فرادید،تغییر چراغ‌های جلو به حالتی مدرن‌تر، تعویض دماغه با یک فرم پیشرو، به کارگیری دو جفت چراغ کوچک و بزرگ دوار ال‌ای‌دی در بخش عقب در کنار استفاده از یک گلگیر پف آلود موجب شده تا جی‌تی-آر50 را بتوان یک نیسان جی‌تی-آر نامحدود تعریف کرد که زیبایی دوچندانی نسبت به نمونه پایه دارد.
نیسمو شرکتی است ژاپنی که کار ارتقا محصولات اسپورت نیسان را به صورت رسمی برعهده دارد. جی‌تی-آر50 که به رنگی کربنی-طلایی در بدنه و امکانات متعدد در فضای داخلی مزین است قرار شده به صورت محدود تولید شده و خریداران خاص و تایید شده تحویل گردد. این خودرو ماه آینده میلادی در اروپا معرفی خواهد شد در حالی که احتمالا تیراژ آن به کمتر از 100دستگاه محدود شده باشد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید