1.5میلیارد پوند برای شکست تسلا

1.5میلیارد پوند برای شکست تسلا

تزریق پول نقد جدید به معنای پیشرفت برنامه‌های این شرکت برای ساخت اولین محصول خود که یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام اف‌ف 91است، خواهد بود. به گفته جیا یوئتینگ، مدیر فارادی فیوچر تولید این محصول که رقیب تسلا مدل اس است، از اواخر امسال شروع خواهد شد.

کد خبر : ۵۹۶۷۳
بازدید : ۱۱۸۸
استارتاپ آمریکایی فارادی فیوچر که البته توسط جیا یوئتینگ، سرمایه‌گذار چینی مدیریت می‌شود، پس از مدت‌ها بی‌خبری و حتی نزدیک شدن به ورشکستگی، بالاخره توانسته نزدیک به 1.5میلیارد پوند سرمایه جذب کند و برنامه‌های خود را با خیال راحت‌تری پیش ببرد. گفته شده که این سرمایه‌گذاری که توسط یک کمپانی هولدینگ هونگ‌کونگی انجام شده است، منجر به تولید هر چه سریع‌تر اولین محصول این کارخانه و معرفی رسمی و شروع تولید آن تا پایان سال شود.این سرمایه توسط شرکت اورگرند هلث تامین شده و دومین سرمایه بزرگ فارادی فیوچر محسوب می‌شود.
سرمایه‌گذاری 1.5میلیارد پوندی برای شکست تسلا
این شرکت سال پیش نیز مجبور به فروش بخشی از سهام خود به قیمت 750 میلیون دلار شده بود. تزریق پول نقد جدید به معنای پیشرفت برنامه‌های این شرکت برای ساخت اولین محصول خود که یک شاسی‌بلند الکتریکی به نام اف‌ف 91است، خواهد بود. به گفته جیا یوئتینگ، مدیر فارادی فیوچر تولید این محصول که رقیب تسلا مدل اس است، از اواخر امسال شروع خواهد شد. فارادی فیوچر از آغاز فعالیت بیش از64 هزار سفارش برای آن دریافت کرده است
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید