تصاویر/ خداحافظی قهرمانان با جام!

تصاویر/ خداحافظی قهرمانان با جام!

ملی پوشان روسیه اتفاق بزرگی رقم زدند و توانستند بعد از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه برابر اسپانیا، در ضربات پنالتی به پیروزی برسند.

کد خبر : ۵۹۷۴۰
بازدید : ۲۱۸۸
ملی پوشان روسیه اتفاق بزرگی رقم زدند و توانستند بعد از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه برابر اسپانیا، در ضربات پنالتی به پیروزی برسند. اسپانیا بعد از تساوی برابر پرتغال و پیروزی مقابل ایران به سختی و در دقایق پایانی توانست در دیدار با تیم ملی مراکش یک امتیاز بگیرد و به‌عنوان صدرنشین گروه B. به مرحله حذفی صعود کند تا قرعه نسبتا راحت‌تری در مقایسه با پرتغالی که شب گذشته برابر اروگوئه قرار گرفت و شکست خورد، داشته باشد، ولی شاگردان فرناندو هیه‌رو امروز که به مصاف تیم روسیه، میزبان جام جهانی و تیم دوم گروه A. رفتند، غافلگیر شدند و اسیر بازی جنگنده روس‌ها بودند.
بخوانید: تصاویر/ حمایت از زنان ایرانی در جام جهانی 2018 تیم روسیه که با ۶ امتیاز به دور حذفی رسیده بود، در بازی امروز در دقیقه ۱۱ با گل به خودی ایگناشویچ عقب افتاد، ولی سه دقیقه قبل از پایان نیمه اول نتیجه را جبران کرد و توانست با پنالتی‌ای که با خطای هند پیکه اعلام شده بود، با گلزنی ژیوبا کار را به تساوی بکشاند و نتیجه یک بر یک را نه تنها در وقت‌های قانونی، تا پایان ۱۲۰ دقیقه حفظ کند تا امیدوار به پیروزی در ضربات پنالتی برابر ستاره‌های اسپانیا باشد.

شگفتی‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که هلند و ایتالیا در آن حضور نداشتند، آلمان در مرحله گروهی و آرژانتین و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند، امروز هم ادامه پیدا کرد و تیم ملی روسیه با درخشش آکنیف توانست در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ برابر اسپانیا به برتری برسد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید