میتسوبیشی میراژ 2020، جنگنده ژاپنی

میتسوبیشی میراژ 2020، جنگنده ژاپنی

چهره خشن کانسپت میراژ 2020 که یادآوری جالبی از جلوپنجره مدل به یادماندنی اوولاشن است در کنار فرم جلوپنجره جدید میتسو و خطوط زنده بدنه، همه و همه از تولید یک خودرو جذاب و قابل رقابت در این کلاس سخت و فشرده حکایت دارد.

کد خبر : ۵۹۸۱۹
بازدید : ۵۲۹۱
فرادید | با تغییر و تحولاتی که گروه رنو-نیسان در مجموعه میتسوبیشی داده‌اند، به نظر می‌رسد این برند ژاپنی در حال پوست اندازی است و به زودی گام‌های احیا را با سرعت طی خواهد کرد. محصولات جدید یا طراحی تازه و ورود به کلاس‌های نوین از جمله اصول اساسی احیا میتسوبیشی بوده و در آخرین گام این شرکت سعی دارد به کلاس هاچ‌بک‌های متوسط شهری نفوذ کند.
طرح دیجیتالی میتسوبیشی میراژ جدید تلاش دارد ارزشهای بنیادین خودروساز ژاپنی را به خریداران امروز یادآوری کند.
به گزارش فرادید، نخستین تصاویر از طرح میتسوبیشی برای نسل تازه هاچ‌بک میراژ منتشر شد و به این ترتیب، معلوم شد سازنده ژاپنی قصد دارد همچنان نام محصول شهری خود را در بازار حفظ کند.این راهبرد البته با گسترش ابعاد بدنه کوچکترین مدل شرکت یعنی میراژ شروع شده و گویا به پشتوانه فنی رنو-نیسان هم مزین خواهد شد. در عین حال طرح دیجیتالی میتسوبیشی میراژ جدید تلاش دارد ارزش‌های بنیادین خودروساز ژاپنی را به خریداران امروز یادآوری کند.
رندرهای تازه‌ای که موتور1 آنها را افشا کرده نشان می‌دهد میتسوبیشی در تلاش است تا به زودی و در قالب یک خودرو مفهومی به نام ام.آر.جی کانسپت (Concept M.R.G) از طرح خود برای مدل 2020 میراژ رونمایی کند. چهره خشن این خودرو که یادآوری جالبی از جلوپنجره مدل به یادماندنی اوولاشن است در کنار فرم جلوپنجره جدید میتسو و خطوط زنده بدنه، همه و همه از تولید یک خودرو جذاب و قابل رقابت در این کلاس سخت و فشرده حکایت دارد. گفته می شود میراژ جدید با افزایش ابعاد، طولی معدل 4.15متر خواهد داشت و از موتورهای هیبریدی نیز سود خواهد برد. رینگ و لاستیک 17اینچی به همراه چراغ‌های ال‌ای‌دی و دماغه نوک تیز از جمله دیگر نقاط بارز طراحی این اتومبیل مفهومی ژاپنی هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید