بازار خودرو آمریکا 2درصد بزرگتر شد

بازار خودرو آمریکا 2درصد بزرگتر شد

علیرغم سیاست‌های تجاری دونالد ترامپ، واردات خودرو از ژاپن هم رکورد زده و با رشدی 9 درصدی در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده است.

کد خبر : ۶۰۰۸۸
بازدید : ۱۴۵۳
فرادید | با عبور از نیمه اول سال 2018 مشخص شد سیاست‌های دونالد ترامپ رونق چشمگیری را به بازار آمریکا تزریق کرده است. با اتمام ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۸، نخستین آمار‌ها از افزایش فروش خودرو در بازار آمریکا حکایت دارد. اتوموتیونیوز اعلام کرده فروش خودرو در نیمه نخست سال با نرخ رشد 1.9 درصدی به مرز 8.6 میلیون دستگاه رسیده تا به این ترتیب امید‌ها برای افزایش فروش خودرو در بازار آمریکا افزایش یابد. نرخ دقیق فروش خودرو در این مدت با ۸۶۱۷۶۵۵ دستگاه در نوع خود یک رکورد جدید محسوب می‌شود.
علیرغم سیاستهای تجاری دونالد ترامپ، واردات خودرو از ژاپن هم رکورد زده و با رشدی 9 درصدی در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده است.
به گزارش فرادید، طبق برآورد‌ها فورد، تویوتا، جنرال موتورز و کیاهیوندای برندگان اصلی بازار خودرو در ۶ ماهه نخست سال هستند. از نکات جالب فروش ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸ می‌توان به رشد ۱۴ درصدی فروش خودرو‌های وانت پیکاپ و نیز 5.8 درصدی فروش اتومبیل‌های شاسی‌بلند یا اس‌یووی اشاره کرد که باعث افزایش سهم بازار برند‌های آمریکایی شده است. کاهش قیمت بنزین و سیاست‌های مناسب لیزینگ از عمده دلایلی است که این خودرو‌های پرمصرف را به محصولاتی محبوب در آمریکا بدل کرده است.
 علیرغم سیاست‌های تجاری دونالد ترامپ، واردات خودرو از ژاپن هم رکورد زده و با رشدی 9 درصدی در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده است.
در عین حال سازندگان محصولات لوکسی نظیر لکسوس، کادیلاک، مرسدس بنز و ولوو توانسته‌اند موفقیت زیادی را در این مدت تجربه کنند. جالب است که علیرغم سیاست‌های تجاری دونالد ترامپ ، واردات خودرو از ژاپن هم رکورد زده و با رشدی 9 درصدی در ۶ ماهه نخست سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسیده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید