فراری 488Pista Piloti معرفی شد

فراری 488Pista Piloti معرفی شد

به کارگیری فیبر کربن در باله عقب، بخش‌هایی از بدنه و فضای اتاق در کنار برچسب pro که نشان‌دهنده رده تجهیزاتی خودرو است و نیز برچسب WEC که نشانه قهرمانی فراری در مسابقات سرعت است همگی از خاص بودن مدل 488پیستا پیلوتی حکایت دارد.

کد خبر : ۶۰۱۳۴
بازدید : ۲۶۲۵
فرادید | فراری مشخصات نهایی مدل ۴۸۸ پیستا پیلوتی (۴۸۸ Pista Piloti) را اعلام کرد. این شرکت ایتالیایی که در پنج رنگ مختلف نقره‌ای، مشکی، قرمز، سفید و آبی محصول تازه خودرو روانه بازار می‌کند، با کشیدن یک نوار سه رنگ روی بخش میانی خودرو که نشانگر پرچم ایتالیا است، به کاپوت، سقف و صندوق عقب طرحی چشم نواز بخشیده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت موتور۱ آمریکا منتشر کرده، این طرح که نواری سفید مزین به دو خط باریک سبز و قرمز بوده، در دو سوی بدنه هم با فرمی خاص وجود داشته و لبه پایین در‌ها را کاملا ایتالیایی کرده است!

فراری 488Pista Piloti معرفی شد
به گزارش فرادید، در فضای داخلی هم این طرح پرچم ظهور و بروز داشته و علاوه بر یک سایه جذاب روی صندلی‌ها، در پدال شیفترها، لبه سپر‌ها و رکاب‌های کناری هم دیده می‌شود. به کارگیری فیبر کربن در باله عقب، بخش‌هایی از بدنه و فضای اتاق در کنار برچسب pro که نشان‌دهنده رده تجهیزاتی خودرو است و نیز برچسب WEC که نشانه قهرمانی فراری در مسابقات سرعت است همگی از خاص بودن مدل 488پیستا پیلوتی حکایت دارد. آلبوم تصاویر فراری 488 پیستا پیلوتی را ببینید.


صندلی‌ها و فضای داخل اتاق با چرم الکانترا و قطعات براق مخصوص پوشانده شده تا حداکثر زیبایی را برای این سوپراسپورت ایتالیایی به همراه بیاورد. در عین حال رینگ‌ها به صورت اختصاصی برای این خودرو طراحی شده و غربیلک فرمان هم در بخش‌هایی به فیبرکربن مزین شده است. مشخصات دقیق‌تر فراری ۴۸۸ پیستا پیلوتی هنوز اعلام نشده است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید