ویدئو/ دعوای فرحبخش و رامبد به فحاشی کشید

رامبد جوان با انتشار فیلم کوتاهی از صحبت‌های خود در صفحه شخصی‌اش از حضور سیدعلی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» و هزینه‌های صرف شده در این برنامه گفت. حسین فرحبخش نیز در واکنشی تند و توهین آمیز به اظهارات رامبدجوان که از وی خواسته بود از تهیه کننده خندوانه عذرخواهی کند، ویدیویی را منتشر کرد.

کد خبر : ۶۰۱۳۹
بازدید : ۳۱۹۴

حسین فرحبخش به اظهارات رامبد جوان واکنش تندی نشان داد.

به گزارش برترین ها، رامبد جوان با انتشار فیلم کوتاهی از صحبت‌های خود در صفحه شخصی‌اش از حضور سیدعلی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» و هزینه‌های صرف شده در این برنامه گفت.

صحبت‌های رامبد جوان به شرح زیر است:

درباره «خندوانه» برخی اوقات، بعضی‌ها صحبت‌هایی می‌کنند و ما را به جا‌هایی نسبت می‌دهند که اصلا جای حرف زدن و جواب دادند من را ندارد، اما چند وقت پیش عزیزی در سینما حسین آقا حرفی راجع به من و از زبان من بیان گفت که تا حدی غلط و دروغ و نامردی بود، که نتوانستم جواب ندهم.

حسین آقا!‌ای بزرگ من در سینما! سید علی احمدی یک تهیه کننده کار درست و برادر و عزیز دوست من در «خندوانه» است و ۲۴ سال است که کار رسانه و تهیه کنندگی می‌کند و کارش را عالی انجام می‌دهد، در تمام این دو سال به کمک گروهش باهم «خندوانه» را جلو بردیم، باید برای چیز‌هایی که گفتی در یک جا عذرخواهی کنی.

گفته بودی پشت صحنه «خندوانه» زد و بند است و با رانت پیش می‌رود. اگر سند داری نشان دهید و اگر ندارید حرفی نزدید. باید بگویم تمام هزینه‌های «خندوانه» از اسپاسنر برنامه تأمین می‌شود و ریالی از تلویزیون گرفته نمی‌شود که به عنوان بودجه تلویزیون و بیت المال باشد. اسپانسر هزینه‌های «خندوانه» را نیز به تلویزیون میدهد و تلویزیون پول ما را می‌دهد، ما هیچ دخالتی در امور مالی و اسپانسر نداریم.

خواهش می‌کنم از این به بعد با سند حرف بزنید و دیگران هم با سند گوش کنند و حرف بزنند، باور کنند «خندوانه» برای شادی مردم ساخته می‌شود و اگر میخواستیم پول در بیاریم، سکه خرید و فروش می‌کردیم و برج و ساختمان می‌ساختیم، ما برای سینما و حرفه خودمان کار می‌کنیم.

مخلصیم! از خودتون مراقبت کنید.

جوان با بیان این صحبت‌ها به تمام حواشی اخیر درباره هزینه‌های مالی «خندوانه» و اتفاقات اخیر درباره سیدعلی احمدی تهیه کننده این برنامه پایان داد.

واکنش حسین فرحبخش به اظهارات رامبد جوان

حسین فرحبخش در واکنشی تند و توهین آمیز به اظهارات رامبدجوان که از وی خواسته بود از تهیه کننده خندوانه عذرخواهی کند، ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرد، که در ادامه آن را می‌بینید:

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید