رامبد جوان؛ حضور سلبریتی‌وار در اینستاگرام

رامبد جوان؛ حضور سلبریتی‌وار در اینستاگرام

رامبد جوان این روز‌ها در اینستاگرام، ۶۸۶ میلیون دنبال کننده دارد و از این جهت احتمالا در میان سلبریتی‌های ایرانی اول است.

کد خبر : ۶۰۲۵۱
بازدید : ۱۹۸۰
رامبد جوان؛ حضور سلبریتی‌وار در اینستاگرام
رامبد جوان و نگار جواهریان
رامبد جوان این روز‌ها در اینستاگرام، ۶۸۶ میلیون دنبال کننده دارد و از این جهت احتمالا در میان سلبریتی‌های ایرانی اول است.
رامبد در اینستاگرام خود، ۱۴ حساب کاربری را دنبال می‌کند: دو حساب کاربری مربوط به نگار جواهریان و نیز حساب کاربری حسین حیدری که ظاهرا مسئول فضای مجازة خندوانه است. اما ۱۰ حساب دیگر مربوط به کسب و کار‌هایی است که اطراف رامبد شکل گرفته اند.
صفحه جناب خان، یک صفحه مربوط به برنامه خندوانه، صفحه مربوط به تگ استار کار در حوزه مارکتینگ اینستاگرام فعال است، سه صفحه مربوط به فیلم‌های رامبد جوان، فیلم سینمایی طلا و فیلم سینمایی قانور مورفی و دو صفحه مربوط به مدرسه اوقات فراغت و انجمنی به همین نام.
او در اینستاگرام تاکنون ۲۱۵۷ پست گذاشته که آخرین پستش هم مربوط به پاسخ سخنان محمدحسین فرحبخش کارگردان و تهیه کننده سینما درباره مسایل مالی خندوانه تهیه کننده آن است.
ببینید: ویدئو/ دعوای فرحبخش و رامبد به فحاشی کشید از میان ۱۰ پست اخیر او چهار پست مربوط به برنامه خندوانه است که سه مورد آن، مربوط به برنامه خنداننده شو است. در واقع جوان توانسته، از استندآپ کمدی‌های خندوان برند مجزایی بسازد و حتی آن را تبدیل به نوعی کسب و کار کند مثل اجرا‌های استندآپی که سال پیش در برج میلاد داشت. یک پست هم که گفتیم مربوط به ماجرای او و فرحبخش است.
دو پست او مربوط به تبلیغ دو اثر هنری است. تئاتری به نام دلاک‌ها و یک فیلم سینمایی به نام خاله قورباغه. نمیدانیم که رامبد برای این کار پولی دریافت کرده یا نه، ولی به نظر نمی‌رسد که صفحه اینستاگرامش برای او بار تجاری داشته باشد و از این رو به قول معروف، این تبلیغ‌ها احتمالا رفاقتی است.
دو پست دیگر او مربوط به اجرایی است که در شهر تبریز و به مناسبت پایتختی گردشگری کشور‌های اسلامی داشته است. البته در یکی از این عکس ها، او در کنار کاسپاروف قرار گرفته که قهرمان نامدار جهان در رشته شطرنج است.
رامبد مثل برخی دیگر از سلبریتی ها، ظهور و بروز اجتماعی هم داشته و مثلا برای تیم ملی، پست تبریک گذاشته. کمی قبل از این ۱۰ پست هم می‌توان اعتراض‌هایی نسبت به وضعیت آب خوزستان پیدا کرد و همچنین بازنشر مطلبی که علی کریمی ضد گرانی در اینستاگرامش منتشر کرده بود. یکی از این پست‌ها هم رفاقتی است و مربوط می‌شود به تبریک تولد پیمان معادی.
به این ترتیب، می‌توان رامبد را یکی از فعالترین و البته موفق‌ترین فعالان اینستاگرامی دانست. مخصوصا با توجه به اینکه او از خود اینستاگرام کسب در آمد نمی‌کند و از این طریق حس بدی به مخاطب نمی‌دهد، ولی تا دلتان بخواهد، کسب و کارهایش را در این فضا پرزنت می کند.
منبع: روزنامه هفت صبح
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید