فولکس با فاو، ب ام و با برلیانس

فولکس با فاو، ب ام و با برلیانس

ارزش این قرارداد 15 میلیارد یورو بوده که بخش عمده‌ای از آن را فولکس واگن به کمک سهامدارانش تامین و به بازار چین و شرکت فاو تزریق خواهد کرد.

کد خبر : ۶۰۴۹۶
بازدید : ۱۷۷۱
فرادید | چینی‌ها به هیچ قیمتی نمی‌خواهند از قافله صنعت خودروسازی سبز عقب بمانند و هر روز با تلاش بیشتر، سعی دارند به اشکال مختلف مسیر توسعه خود را در صنعت جهانی خودرو هموار سازند. در آخرین اقدام شرکای چینی صنعت خودروسازی ایران قرادادهایی را با دو شرکت پیشرو آلمانی یعنی ب.ام.و و فولکس واگن به امضا رسانده‌اند که به موجب آنها، ادامه دسترسی به تکنولوژی‌های روز جهانی میسر خواهد شد.
رزش این قرارداد 15 میلیارد یورو بوده که بخش عمده‌ای از آن را فولکس واگن به کمک سهامدارانش تامین و به بازار چین و شرکت فاو تزریق خواهد کرد.
به گزارش فرادید، فاو همکار گروه بهمن و برلیانس دوست و یارغار سایپا در حالی محصولاتی خود را به شکل گسترده در ایران مونتاژ می‌کنند که هر دو اخیرا قرارداد‌های بزرگی را با شرکت‌های مشهور خودروسازی برای عقب نماندن از سیر شتابان هجوم تکنولوژی به صنعت خودرو به امضا رسانده‌اند.
پس از آنکه ب. ام.و طی قراردادی با گریت‌وال، دکمه آغاز تولید محصولات مدرن و الکتریکی مینی را در چین زد، برلیانس موفق شده برای همکاری با خودروساز باواریا چراغ سبز را از مدیران این گروه خودروسازی دریافت کند. برلیانس اعلام کرده علاوه بر مونتاژ اتومبیل‌های شاسی‌بلند ایکس5، ایکس3 و ایکس4، قرار است دو شرکت روی تولید خودرو‌های سبز و الکتریکی هم سرمایه‌گذاری کنند.
رزش این قرارداد 15 میلیارد یورو بوده که بخش عمده‌ای از آن را فولکس واگن به کمک سهامدارانش تامین و به بازار چین و شرکت فاو تزریق خواهد کرد.

فاو (FAW) شریک گروه خودروسازی بهمن نیز اخیرا با امضای یک قرارداد بزرگ ، خود را در قالب شریک اصلی گروه فولکس واگن جهت توسعه فن آوری‌های نوین در بخش حمل و نقل پاک و هوشمند تعریف کرده است. برمبنای این قرارداد، فاو و فولکس‌واگن برای تحقق هدف تولید و فروش 1.5 میلیون خودرو الکتریکی در سال تا افق 2025 با هم همکاری، برنامه‌ریزی و مشارکت می‌کنند. لی کگیانگ مدیر برند فاو اعلام کرده در بخشی از این قرارداد جزئیات تولید ۴۰ مدل مختلف و محلی برای فروش در بازار چین به امضا رسیده است در حالی که از همکاری و مساعدت اشکودا، آئودی، سئات و پورشه در این پروسه استفاده می‌شود. ارزش این قرارداد 15 میلیارد یورو بوده که بخش عمده‌ای از آن را فولکس واگن به کمک سهامدارانش تامین و به بازار چین و شرکت فاو تزریق خواهد کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید