تصاویر اولیه از "بستنی یخی"

تصاویر اولیه از "بستنی یخی"

همانطور که هوا رو به گرمی می‌رود، میل به دسر‌های سرد نیز بیشتر می‌شود. شاید تصورش هم سخت بود که روزی بتوانیم به راحتی تمام نیازهایمان را از طریق اینترنت رفع کنیم. بدون یکی از بهترین خوردنی‌های ما در دوران کودکی بستنی بوده است.

کد خبر : ۶۰۵۰۷
بازدید : ۱۱۴۵
فرادید | همانطور که هوا رو به گرمی می‌رود، میل به دسر‌های سرد نیز بیشتر می‌شود. شاید تصورش هم سخت بود که روزی بتوانیم به راحتی تمام نیازهایمان را از طریق اینترنت رفع کنیم. بدون یکی از بهترین خوردنی‌های ما در دوران کودکی بستنی بوده است.

بستنی با طعم‌های مختلف. اما شاید کسی حتی نتواند تصور کند که بستنی یخی‌های قدیمی شکلی ساده از یخ و شیر بوده است. نخستین کارخانه صنعتی بستنی‌سازی جهان در سال ۱۸۵۱ در مریلند، کار خود را آغاز کرد. نخستین مغازه بستنی فروشی در آمریکا در سال ۱۷۷۶ در نیویورک شروع به کار کرد.

مهاجران آمریکایی اولین کسانی بودند که اصطلاح ice cream را به کار بردند. اصطلاحی که در ابتدا iced cream بود و بعد‌ها بصورت ice cream کوتاه شد. هم چنین Burt Baskin و Irvine "Irv" Robbins دو برادر خوانده بودند، که برای اولین‌بار در کالیفرنیای آمریکا فروشگاه‌های Baskin-Robbins را راه‌اندازی کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید