تاثیر جادویی پیاز در درمان یک بیماری

تاثیر جادویی پیاز در درمان یک بیماری

عدم کارکرد مناسب غده تیروئید یکی از شایع‍‌ترین بیماری‌های روز است که می‌تواند سلامت کلی بدن را نیز تحت شعاع خود قرار دهد. برای درمان آن اما چه می‌توان کرد؟

کد خبر : ۶۰۶۷
بازدید : ۳۸۴۹۴
فرادید | عدم کارکرد مناسب غده تیروئید یکی از شایع‍‌ترین بیماری‌های روز است که می‌تواند سلامت کلی بدن را نیز تحت شعاع خود قرار دهد. برای درمان آن اما چه می‌توان کرد؟

به گزارش فرادید*، در ادامه قصد داریم دو روش برای درمان مشکلات غده تیروئید را به شما آموزش دهیم.

پیاز درمانی و حل مشکلات تیروئید

روش اول: آواز خواندن
اولِگ تورسونُف، پزشک روسی، این روش را برای اولین بار پیشنهاد داد. آقای تورسونف سوگند خورده که اگر این روش در کنار دارو استفاده شود، می‌تواند مشکلات غده تیروئید را حل کند.

وی گفته است که بیماران مبتلا به کم کاری غده تیروئید می‌توانند از این روش بیشتر سود ببرند. اما این روش چیست؟ اساس این روش این باور است که غده تیروئید و تمام غدد درون ریز به شکلی با عواطف انسانی، به ویژه عشق، در ارتباط هستند. مشکلات غده تیروئید در افرادی پدید می‌آید که اتفاقات را به شکل جدی‌تری تجربه می‌کنند. این افراد همچنین با رنجش و نارضایتی عمیقی به کارهای اشتباه دیگران واکنش نشان می‌دهند.

به عقیده این پزشک روسی، عواطف منفی شکل گرفته در بدن باقی مانده و در غده تیروئید جمع می‌شوند و به همین دلیل است که غده تیروئید از آن پس اختلالاتی را تجربه می‌کند. در این روش، فرد باید با صدایی نسبتا بم آواز بخواند.

دکتر تورسونف می‌گوید: «آواز بخوانید. آواز خواندن بار احساسیِ غده تیروئید را تخفیف می‌دهد. گرهک (ندول‌ها) موجود در غده تیروئید از طریق آواز خواندن از بین می‌روند. آهنگ‌های شاد بخوانید و به این فکر نکنید که چه مشکلاتی دارید.

روش دوم: پیاز درمانی
این روش را هم یک پزشک روسی به نام دکتر ایگور کنیازکینا، اهل سنت پترزبورگ، معرفی کرده است. او بر تاثیر پیاز در درمان مشکلات غده تیروئید تاکید دارد.

به این منظور کافی است شب‌ها پیش از خواب، یک پیاز را از وسط نصف کنید و سپس گردنتان را با آن ماساژ دهید. نحوه ماساژ نیز بدین طریق است که هر نیم از پیاز را به شکلی آرام و به صورت دایره‌ای بر روی گردنتان حرکت می‌دهید.

پس از ماساژ می‌توانید بر روی تختخوابتان دراز بکشید، اما حواستان باشد که نباید گردنتان را بشویید. باید اجازه دهید که عصاره پیاز در طول شب بر روی پوستتان باقی بماند.

منبع: yourstylishlife
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید