آلفا رومئو بررا 2020، جنگنده تازه نفس

آلفا رومئو بررا 2020، جنگنده تازه نفس

گفته می‌شود یک پیشرانه 2.9 لیتری 2توربو و شش سیلندر که قبلا در مدل آلفارومئو جولیا کوادرافولیا به کار رفته برای مدل بررا2020 در نظر گرفته شده است.

کد خبر : ۶۰۷۶۲
بازدید : ۳۵۸۳
فرادید | انتشار تصاویری از یک اتومبیل کوپه و اسپورت با لوگو آلفا رومئو که به زبان طراحی کاملا جدیدی مجهز است موجب شده تا بحث‌های بسیاری بر سر تولید مجدد کوپه محبوب و نوستالژیک بررا تا سال 2020 شکل بگیرد. روزنامه آلمانی اتوبیلد فاش کرده که آلفا رومئو در تلاش است با اتمام پلتفرم جدید جورجیو (RWD Giorgio) مدل‌های رودستر و کوپه بررا را دوباره به بازار عرضه کند.
گویا بررا قصد ندارد جانشین مدل گرانقیمت 4سی باشد ازینرو در تولید آن از مواد گرانقیمت مثل فیبرکربن و آلیاژهای منیزیم – تیتانیوم کمتر استفاده می‌شود.

به گزارش فرادید، آلفارومئو ابتدا قرار بود این محصول جذاب را روی پلتفرمی مشترک با مزدا MX5 میاتا تولید کند اما فعلا روی استفاده از معماری جورجیو و سیستم دیفرانسیل عقب تمرکز کرده و تلاش دارد این رودستر دونفره را با سقف پارچه‌ای مقاوم و طراحی متفاوت راهی بازارهای جهانی کند.
طراحی تازه چراغ‌های جلو به همراه فرم متفاوت سپرو دماغه آلفا باعث شده تا بررا طعم تازه‌ای برای دوستداران آلفارومئو باشد. گویا بررا قصد ندارد جانشین مدل گرانقیمت 4سی باشد ازینرو در تولید آن از مواد گرانقیمت مثل فیبرکربن و آلیاژهای منیزیم - تیتانیوم کمتر استفاده می‌شود. همچنین این اتومبیل نسبت به قبل نسل قبلی محصولی راحت‌تر و مدرن‌تر بوده و احتمالا بسته به سطح پرداخت برای خرید گونه پایه یا تریم سوپرلوکس، دو نوع موتور مختلف 4 و 6سیلندر هم برای آن در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود یک پیشرانه 2.9 لیتری 2توربو و شش سیلندر که قبلا در مدل آلفارومئو جولیا کوادرافولیا به کار رفته برای مدل بررا2020 در نظر گرفته شده است. این موتور با تولید 510 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور به سیستم AWD هم متصل بوده و طبق اطلاعاتی که توسط اتوبیلد منتشر کرده بسته به سطح تجهیزات، بین 40 تا 60 هزار یورو قیمت خواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید