فراری 166MM کاخ همپتون کورت را فتح کرد

فراری 166MM کاخ همپتون کورت را فتح کرد

اتومبیل فراری 166MM با کد 212متعلق به یکی از کلکسیونرهای مشهور اروپا است و در حراجی ساتبی به قیمتی گزاف خریداری شده، توسط کنت جیانینو مارزوتی مهندس فقید ایتالیایی از روی یک هواپیمای جنگی طراحی شده و در مسابقات سرعت توسکانی سال 1951 موفق به کسب رتبه نخست جام شده است.

کد خبر : ۶۰۹۳۸
بازدید : ۲۷۸۷
فرادید | عاشقان اتومبیلی و کلکسیونرهای قهار، ماه آینده میلادی در یک رویداد جذاب شماری از خاص‌ترین خودروهای تاریخ را برای اولین بار از نزدیک خواهند دید. این اتفاق که قرار است در خلال رویداد کونکرس د الگانس در کاخ همپتون کورت واقع در انگلستان برگزار شود، در مهم ترین بخش خود میزبان اتومبیلی مشهور از فراری است که قیمت بسیار بالایی داشته و ارزش فنی کم‌نظیری دارد. در عین حال خودروهای دیگری از فراری نظیر مدل 250 GT SWB از نوع برلینتا اسکاگلیتی یا مدل 275GTB هم در نمایشگاه حضور دارند.
به گزارش فرادید، اتومبیل فراری 166MM با کد 212متعلق به یکی از کلکسیونرهای مشهور اروپا است و در حراجی ساتبی به قیمتی گزاف خریداری شده، توسط کنت جیانینو مارزوتی مهندس فقید ایتالیایی از روی یک هواپیمای جنگی طراحی شده و در مسابقات سرعت توسکانی سال 1951 موفق به کسب رتبه نخست جام شده است.
فراری 166MM کاخ همپتون کورت را فتح کرد
در حالی اطلاعات این خودرو خاص به رسانه‌ها درز کرده که گفته می‌شود شمار زیادی از خودروها هویت‌شان فاش نشده و ارزشی بالاتر از فراری مذکور را دارند. در همین رابطه مدیر رویداد کونکورس د الگانس درباره رونمایی از خودروهای مذکور گفته: «من برای دیدنبسیاری از خودروهای این روداد، به شدت هیجان‌زده هستم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید