جزئیات حادثه خونین بزرگراه بابایی

جزئیات حادثه خونین بزرگراه بابایی

صبح زود بود. تمام شب را در فضای سبز کار کرده بودند. می‌رفتند که در خانه‌هایشان کمی استراحت کنند. با آن لباس‌های سبزشان، گوشه اتوبان و در فضای سبز نشسته و منتظر سرویس بودند. خسته بودند.

کد خبر : ۶۰۹۹۲
بازدید : ۱۰۵۷
صبح زود بود. تمام شب را در فضای سبز کار کرده بودند. می‌رفتند که در خانه‌هایشان کمی استراحت کنند. با آن لباس‌های سبزشان، گوشه اتوبان و در فضای سبز نشسته و منتظر سرویس بودند. خسته بودند. می‌خواستند هرچه زودتر به خانه برسند، اما حادثه‌ای تلخ و عجیب باعث شد که دیگر هرگز به خانه نرسند و خستگی تا ابد روی تنشان باقی بماند. راننده‌ای پشت فرمان خودروی ٢٠٦ سفیدرنگی ناگهان به طرز وحشتناکی به سمت این کارگران سبزپوش فضای سبز هجوم آورد و آن‌ها را زیر چرخ‌های خودرو اش له کرد.
جزئیات حادثه خونین بزرگراه بابایی
٧ کارگر شهرداری در این حادثه غرق در خون روی زمین افتادند. راننده و سرنشینان خودروی ٢٠٦ مات و مبهوت این صحنه ترسناک شدند. این در حالی است که گفته می‌شد راننده این خودرو دختر ٠٢ ساله‌ای بوده که در ادامه این موضوع تکذیب و گفته شد که راننده یکی از پسران این خودرو بوده است.
ساعت ٦:٤٥ دقیقه صبح دیروز بود که این حادثه وحشتناک رخ داد. بعد از این تصادف عجیب، بلافاصله اورژانس و پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و تیم‌های عملیاتی به صحنه حادثه اعزام شدند. پلیس بلافاصله راننده و سرنشینان خودروی ٢٠٦ را دستگیر کرد و سبزپوشان نیز به بیمارستان منتقل شدند. این درحالی بود که سه‌نفر از آن‌ها در همان محل حادثه جان خود را از دست دادند.
ببینید: عکس/ تصادف مرگبار پژو با گاردریل در بزرگراه بابایی صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک که این حادثه در حوزه آن‌ها رخ داده بود، درباره جزییات این حادثه گفت: «کارگران، تبعه افغان بودند که همگی منتظر سرویس برای رفتن به اقامتگاهشان بودند. در چند ثانیه ناگهان یک خودروی ٢٠٦ با سرعت بسیار بالایی از اتوبان منحرف و وارد فضای سبز می‌شود، دقیقا جایی که این کارگران به انتظار سرویسشان ایستاده بودند.
جزئیات حادثه خونین بزرگراه بابایی
راننده خودرو که پسر جوانی تقریبا ٢٠ ساله بود، این کارگران را زیر گرفت و باعث مرگ ٥ نفر از آن‌ها شد. این حادثه دو مصدوم دیگر نیز داشت که یکی از مصدومان از بیمارستان مرخص شد و دیگری نیز حالش رو بهبودی است. همچنین آن‌ها بین ٢٠ تا ٢٧ سال سن داشتند و دو سه نفرشان هم متاهل بودند که همسر و فرزندانشان در ایران نیستند.
بخوانید: کارگران فضای سبز زیر سایه ناامنی با توجه به تست الکلی که از سرنشینان خودرو که یک دختر جوان و سه پسر بود، گرفته شد، سه نفر از آن‌ها ٤٦ درصد الکل داشتند که همین باعث بروز چنین حادثه‌ای شد.
در حال حاضر نیز شهرداری تهران به شدت پیگیر این مساله است و راننده و سرنشینان خودرو نیز تحت بازجویی پلیس هستند.» محمدکرم درآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، درباره جزییات این حادثه به خبرنگار «شهروند» گفت: «ساعت تقریبا ٧ صبح بود که این حادثه را به ما اطلاع دادند.
بلافاصله نیرو‌ها عازم محل شدند. در همان لحظه‌های نخست، مرگ سه‌نفر از کارگران شهرداری تأیید شد و ٤‌نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند. در بیمارستان بود که خبر رسید دو نفر دیگر از کارگران شهرداری هم جان خود را از دست داده اند. دو مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان‌های الغدیر و تهرانپارس بستری شدند که حال آن‌ها رو به بهبودی است تا جایی که مقدمات ترخیص یکی از کارگران فراهم شده است.
طبق گفته‌های پلیس نیز، راننده و سرنشینان این خودرو حالت طبیعی نداشتند و احتمالا مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.» سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ این حادثه را جور دیگری تشریح کرد و در این‌باره گفت: «ساعت ٦:٤٠ صبح روز شنبه بود که یک خودروی ٢٠٦ که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی درحال حرکت بود، روی پل هنگام از مسیر خود منحرف شد و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد.
جزئیات حادثه خونین بزرگراه بابایی
در این حادثه خودرویی با ٧ نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد کرد که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بودند و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند.
در اثر این برخورد، سه‌نفر در دم جان خود را از دست دادندو دو نفر دیگر نیز در بیمارستان جان باختند. شدت ضربه تا حدی بود که دونفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب شدند.» مهماندار همچنین در ادامه صحبت‌هایش گفت: «در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد، مشخص شد که سه‌نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.
عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده، اما راننده هم خواب‌آلود بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه موثر بوده است.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید