برادرکشی در مشیریه

برادرکشی در مشیریه

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری برادری که به قتل برادرش اقدام کرده بود، خبر داد. وقوع درگیری منجر به قتل در ساعت ۱۱ روز ۲۲ خرداد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن عوامل کلانتری ۱۶۹ مشیریه به محل وقوع درگیری در پارک پامچال اعزام شدند.

کد خبر : ۶۱۳۵۴
بازدید : ۸۰۱
معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری برادری که به قتل برادرش اقدام کرده بود، خبر داد. وقوع درگیری منجر به قتل در ساعت ۱۱ روز ۲۲ خرداد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن عوامل کلانتری ۱۶۹ مشیریه به محل وقوع درگیری در پارک پامچال اعزام شدند.
برادرکشی در مشیریه
پس از حضور مأموران در محل مشخص شد جوان ۲۵ ساله افغانستانی بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه سینه دچار خون ریزی شدید شده و فوت کرده است که پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شد و برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.
با آغاز تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت حاضر و در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری موفق به شناسایی برادر مقتول به نام خدایار ۲۲ ساله به عنوان متهم پرونده شدند که طی درگیری، با چاقو ضربه‌ای به برادرش زده و پس از آن از محل متواری شده است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی محل کار خدایار در یک پروژه ساختمانی در شهرک مشیریه به این محل مراجعه و اطلاع پیدا کردند که وی از محل کار خود متواری شده است.
اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه خدایار در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارداشت تا سرانجام کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خدایار به تازگی در یک پروژه ساختمانی در منطقه سعادت آباد بولوار دریا مشغول به‌کار شده است که بلافاصله کارآگاهان اداره دهم در روزگذشته به این محل مراجعه و در بازرسی از محل موفق به شناسایی خدایار در عمق ۲۰ متری زمین در زمان اجرای عملیات گودبرداری ساختمان و در نهایت دستگیری وی شدند.
خدایار پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به درگیری منجر به قتل برادرش اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: چند ماه پیش یکی از دوستانم قصد رفتن به افغانستان را داشت و به همین علت مبلغی را به امانت نزد من گذاشت، از ترس سرقت پول، موضوع را با برادرم در میان گذاشتم و نهایتا تصمیم بر آن شد تا پول را به برادرم داده تا او را در خانه‌اش نگهداری کند پس از آن که صاحب پول مجدد به تهران آمد و برای تحویل گرفتن پول نزد برادرم رفتم، در کمال تعجب وی با طرح برخی موضوعات گفت که پول را بابت بدهی‌ام برداشته است.
چندین نوبت به منزل برادرم در مشیریه رفتم تا شاید او را راضی کنم تا پول را پس دهد، اما او هر بار همان صحبت اولیه خودش را تکرار می‌کرد تا این که روز حادثه تلفنی با او صحبت کردم و این‌بار از او خواستم تا به پارک نزدیک خانه اش بیاید تا آن جا صحبت کنیم، دوباره برادرم همان صحبت‌های قبلی را تکرار کرد و همین موضوع باعث درگیری ما شد. در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به سینه برادرم زدم. روی زمین افتاد و غرق در خون شد و من هم در حالی که بسیار ترسیده بودم بی هدف از محل دور شدم و فرار کردم.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت صادر شده از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قراردارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید