گوگل مپ به پلیس رو دست زد!

گوگل مپ به پلیس رو دست زد!

جسد فردی که حدود 10 سال پیش مفقود شده بود، در درون یک خودروی مغروق در یک برکه یافت شد. چه کسی موفق‌تر بود، پلیس و کارآگاهان و یا تکنولوژی؟

کد خبر : ۶۱۴۹
بازدید : ۴۶۲۳
گوگل مپس به پلیس رو دست زد!
تصویر خودرو در گوشه‌ی بالای این برکه مشخص است

فرادید| جسد فردی که حدود 10 سال پیش مفقود شده بود، در درون یک خودروی مغروق در یک برکه یافت شد. چه کسی موفق‌تر بود، پلیس و کارآگاهان و یا تکنولوژی؟

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، گوگل مپس از جمله اپلیکیشن‌های محبوب گوشی‌های هوشمند است که کارایی فراوانی هم دارد. این اپلیکیشن علاوه بر نقشه قابلیت نمایش ماهواره‌ای را نیز دارد.

دیوید لی نایلز در سال 2006 و در سن 72 سالگی، پس از تشخیص ابتلا به سرطان و افسردگی به یکباره ناپدید شد و تا چندی پیش خبری از او در دست نبود.

یک فرد که شغلش تزئین درخت کریسمس است، به شبکه محلی وود تی وی گفت: «ناگهان متوجه شدم که یک ماشین در درون برکه غرق شده است. هیچ کس قبل از من آن را ندیده بود. برکه چندان تمیز نبود و آب هم بی‌حرکت نبود.» او به پلیس تماس گرفت و پلیس نیز خودروی مغروق را از داخل آب به بیرون کشید.

گوگل مپس به پلیس رو دست زد!
در درون این خودروی لجن گرفته، بقایای جسد آقای نایلز قرار دارد


گوگل مپس به پلیس رو دست زد!
آقای دیوید لی نایلز

اعضای خانواده‌ی آقای نایلز برای ادای احترام به او در کنار برکه گرد هم آمده بودند. اسکات هثاوِی، پسرخوانده‌ی آقای نایلز، می‌‎گوید: «امروز برای ما به منزله پایان یک تجسس طولانی مدت است. چرا خدا 9 سال طولش داد، واقعا نمی‌دانم! به هر حال ما خیلی خوشحالیم. خوب است که او به خانه برگشته است.»

گرچه بقایای جسد پیدا شده هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما افسران پلیس از روی دندان و کیف پیدا شده در داخل خودرو می‌گویند که این جسد مربوط به آقای نایلز است.

منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید


۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید