فراری ۴۸۸ پیستا اسپایدر رونمایی شد

فراری ۴۸۸ پیستا اسپایدر رونمایی شد

۴۸۸ پیستا اسپایدر پنجاهمین خودروی روباز در تاریخ بسیار درخشان فراری بوده و همانند ۴۵۸ اسپچیاله آپرتا از پوشش منحصربه‌فرد آبی‌رنگ پبل بیچ که ترکیب فوق‌العاده‌ای با رنگ سفید بدنه دارد سود می‌برد.

کد خبر : ۶۱۹۱۰
بازدید : ۳۲۰۸
فرادید | فراری ۴۸۸ پیستا اسپایدر به‌صورت کاملاً غیرمنتظره‌ای در گردهمایی مشهور پبل بیچ رونمایی شد. این خودرو توانایی‌های سواری فوق‌العاده‌ی پیستای استاندارد را با تجربه‌ی حرکت در هوای آزاد ترکیب کرده است. پیستا اسپایدر همانند برادر کوپه‌ی خود از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربوی وحشی‌ای سود می‌برد که قدرت ۷۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری دارد.
این خودرو می‌تواند در ۲.۸۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که دقیقاً برابر با نسخه کوپه می‌باشد. در صورت وجود فضای مناسب شاهد ثبت شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸ ثانیه‌ای خواهیم بود که چهاردهم ثانیه کندتر از مدل کوپه می‌باشد. سقف سرعت ۴۸۸ پیستا اسپایدر هم ۳۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
به گزارش فرادید، این خودرو می‌تواند در ۲.۸۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که دقیقاً برابر با نسخه کوپه می‌باشد. در صورت وجود فضای مناسب شاهد ثبت شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸ ثانیه‌ای خواهیم بود که چهاردهم ثانیه کندتر از مدل کوپه می‌باشد. سقف سرعت ۴۸۸ پیستا اسپایدر هم ۳۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
موضوع جالب اینکه ۴۸۸ پیستا اسپایدر پنجاهمین خودروی روباز در تاریخ بسیار درخشان فراری بوده و همانند ۴۵۸ اسپچیاله آپرتا از پوشش منحصربه‌فرد آبی‌رنگ پبل بیچ که ترکیب فوق‌العاده‌ای با رنگ سفید بدنه دارد سود می‌برد.فراری به واسطه محصولات بسیار محبوبی که در یکصد سال اخیر تولید کرده، علیرغم تولید سالانه تنها 2 هزار دستگاه خودرو، یکی از 10 برند باارزش صنعت خودروسازی است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید