غرق شدن دسته جمعی ۴ دختر یک خانواده

«در پی غرق شدن یک دختربچه شش ساله در برک آب روستا‌ی زیردان نیکشهر که اهالی روستا جهت شستن لباس‌های خود از آن استفاده می‌کردند دو خواهر بزرگتر وی، که ده و هجده ساله بودند جهت نجات خواهر کوچکتر خود وارد آب شده که متاسفانه این دو نفر نیز بدلیل عدم آشنایی با فنون شنا و گل آلود بودن بستر برکه غرق می‎شوند».

کد خبر : ۶۲۰۰۶
بازدید : ۱۴۶۹
سه دختر روستایی که برای نجات کودک ۶ ساله‌ای به برکه آب روستای زیردان نیک شهر پریده بودند، به دلیل ناآشنایی به اصول شنا غرق شدند.

محسن گل محمدی، دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: در پی غرق شدن یک دختربچه شش ساله در برکه آب روستای زیردان نیکشهر، دو خواهر بزرگتر او و عمه دختران؛ جهت نجات دختر بچه ۶ ساله وارد آب شدند که متاسفانه این سه نفر نیز بدلیل عدم آشنایی با فنون شنا و گل آلود بودن بستر برکه غرق شدند.

وی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی غرق شدن یک دختربچه شش ساله در برک آب روستا‌ی زیردان نیکشهر که اهالی روستا جهت شستن لباس‌های خود از آن استفاده می‌کردند دو خواهر بزرگتر وی، که ده و هجده ساله بودند جهت نجات خواهر کوچکتر خود وارد آب شده که متاسفانه این دو نفر نیز بدلیل عدم آشنایی با فنون شنا و گل آلود بودن بستر برکه غرق می‎شوند.

گل محمدی اضافه کرد: عمه بیست و پنج ساله این سه خواهر که خود را به محل برکه برای کمک به این افراد می‌رساند اقدام به ورود به برکه می‎کند که وی نیز غرق می‎شود.

دادستان نیک شهر در پایان خاطرنشان کرد: اجساد این چهار نفر جهت تعیین علت تامه فوت هم اکنون به پزشکی قانونی شهرستان منتقل و پس از طی تشریفات قانونی در اختیار خانواده آن‌ها قرار می‌گیرد.
منبع: میزان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید