سبکی نو برای نظم بخشیدن به اتاق‌های کوچک

سبکی نو برای نظم بخشیدن به اتاق‌های کوچک

برای مرتب بودن و نظم دادن به وسایل و لباس‌هایمان هیچ چیز بیشتر از یک کمد جادار و بزرگ به ما کمک نمی‌کند؛ اما محدودیت فضا این ایده‌پردازی‌ها را به بن‌بست می‌رساند و تصمیم خرید کمد بزرگ و دلخواهمان را دچار چالش می‌کند. در این متن ایده‌ای برای رفع این مشکل را بررسی می‌کنیم.

کد خبر : ۶۲۱۴۰
بازدید : ۱۲۲۶

مشکل کمد بزرگ و اتاق کوچک را حل کنید؛ سبکی نو برای نظم بخشیدن به اتاق‌های کوچک

برای مرتب بودن و نظم دادن به وسایل و لباس‌هایمان هیچ چیز بیشتر از یک کمد جادار و بزرگ به ما کمک نمی‌کند؛ اما محدودیت فضا این ایده‌پردازی‌ها را به بن‌بست می‌رساند و تصمیم خرید کمد بزرگ و دلخواهمان را دچار چالش می‌کند . در این متن ایده‌ای برای رفع این مشکل را بررسی می‌کنیم.

کمد برای لباس یا کتاب؟

اتاق‌ خواب‌های کوچک آپارتمان‌های امروز ما نیازمند چیدمان مدرن و جمع و جور هستند؛ اما مدرن بودن همیشه مساوی با گران و تجملاتی بودن نیست! مدرن بودن یعنی ما بتوانیم راه‌حل‌های تازه‌ایبرای مشکلات قدیمی خلق یا پیدا کنیم. شاید تصور کنید که استفاده از کمد کتابخانه‌اییا همان قفسه‌ی کتابخانه برای لباس‌ها عجیب است؛ اما در دکوراسیون‌های مدرن می‌توانید از قفسه‌ها یا کمدهای بدون در هم برای لباس‌های خود استفاده کنید. این دقیقا مشابه کاری است که در مغازه‌های لباس فروشی و بوتیک‌ها می‌کنند. آنها لباس‌ها را به صورت تازده شده روی هم قرار می‌دهند؛ به این ترتیب لباس‌های شما همیشه جلوی چشمتان هستند و می‌توانید به راحتی آنها را با هم ست کنید. اگر دوست ندارید لباس‌ها در چشم باشند چند باکس مخصوص لباس مشکل شما را حل می‌کند. این روزها این سبک بسیار مد شده است.

در این ایده به کمد به عنوان یک وسیله چند منظوره نگاه می‌شود. در قفسه‌های بالایی کتاب‌ها و وسایلتان را بچینید و در قفسه‌های پایینی لباس‌های تازده شده و مرتبتان را قرار دهید. برای لباس‌های زیرتانیک باکس پارچه‌ای ارزان قیمت بخرید و لباس‌های مجلسی را نیز از رگال کوچکی آویزان کنید. اگر فکر می‌کنید که ممکن است نور و یا گرد و خاک لباستان را خراب کند، روی آن را با یک کاور پلاستیکی بپوشانید. این راه حل‌های کوچک در کنار هم می‌توانند شما را از خرید کمد بزرگ، گران و جاگیر رهایی دهند.

جعبه‌های کفش‌های خود را دور نیاندازید. برای زیبایی بیشتر روی آنها کاغذکادو بپیچید و آنها را در پایین همین قفسه نگهداری کنید. به این ترتیب جاکفشی شما هم خلوت‌تر می‌شود و جایی برای کفش‌های فصلی پیدا می‌کنید. اگر جعبه‌های کفش‌هایتان را دور انداخته‌اید؛ اما دوست دارید این ایده را اجرا کنید، می‌توانید از بازار جعبه‌های مخصوص کفش را بخرید.اگر علاقه‌ای به جعبه نداشتید، کف کفش‌های خود را تمیز کنید و آنها را بدون جعبه در قفسه‌ها با کف کمدتان بچینید.

باید، نبایدهای خرید کمد دست دوم

اگر نمی‌خواهید برای خرید کمد نو زیاد هزینه کنید می‌توانید به راحتی یک مدل دست دوم پیدا کنید. اما باید در خرید دقت کنید. درزهای کمد دست دوم نباید باز شده باشند، به خصوص اگر کمدی که خریداری می‌کنید از جنس MDF باشد احتمال باز شدن درزها بیشتر است. برخی کمدها قابلیت جابه‌جایی طبقات را دارند؛ بست‌های مربوط به طبقه باید موجود باشند. بررسی کنید که حشرات چوب را از بین نبرده باشند. پوسیدگی چوب در کمدهای خیلی قدیمی یا در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است بیشتر اتفاق می‌افتد. خرید کمد دست دوم به خصوص برای اتاق نوزاد ایده‌ی بسیار خوبی است ، زیرا این کمدها معمولا بسیار نو هستند. در خرید کمدهای در دار به سالم بودن لولا‌ها و قفل‌ها دقت کنید.

خلق سبک جدید با کمدهای قدیمی

اگر دوست داشتید که سبک خودتان را خلق کنید می‌توانید در آگهی‌های سایت دیواریک کمد دست دوم قدیمی پیدا کنید و با کمک ویدیوهای اینترنتی ظاهر آن را تغییر دهیدیا آن را تعمیر کنید. رنگی که دوست دارید را روی کمد بزنید و یک سبک جدید برای اتاق بسازید.

منبع : ویرلن

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید