ویدیو/ آمادگی عجیب بدنی در سن ۷۰ سالگی!

ویدیو/ آمادگی عجیب بدنی در سن ۷۰ سالگی!

سیلوستر گاردنز اِستالون (Sylvester Gardenzio Stallon ث) معروف به سیلوِستِر اِستالون (شناخته شده در ایران به سیلوستر اِستالونه) (زادهٔ ۶ ژوئیهٔ ۱۹۴۶) بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند.

کد خبر : ۶۲۱۹۹
بازدید : ۳۹۴۲
ویدیو/ آمادگی عجیب بدنی در سن ۷۰ سالگی!
سیلوستر گاردنز اِستالون (Sylvester Gardenzio Stallon ث) معروف به سیلوِستِر اِستالون بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند.
دو نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی رَمبو و راکی مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیرگذار بوده‌اند. وی علاوه بر بازیگری، نویسندگی این فیلم‌ها را نیز بر عهده داشت.

سیلوستر استالونه به‌خاطر بازی در فیلم راکی دو بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، یکی برای بهترین بازیگر و دیگری برای بهترین نمایشنامه شد. وی سومین بازیگر تاریخ بود که به‌خاطر یک فیلمش، نامزد دریافت این دو جایزه شد. پیش از او فقط چارلی چاپلین و اورسن ولز به این افتخار نائل شده بودند. در هفتمین دهه زندگی همچنان از آمادگی جسمانی حیرت‌انگیزی برخوردار است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید