شکایت ناظم متخلف از اولیای دانش‌آموزان!

شکایت ناظم متخلف از اولیای دانش‌آموزان!

حکم محکومیت ناظم متخلف مدرسه غرب تهران در حالی مهر تأیید خورد که وی از پدر دو نفر از دانش‌آموزان شکایت کرده است.

کد خبر : ۶۲۳۹۳
بازدید : ۹۰۲
کامران علمدهی | روز یکشنبه غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران درباره آخرین مرحله پرونده و تجدیدنظرخواهی این متهم گفته بود: دادگاه تجدیدنظر با رسیدگی به درخواست تجدیدنظرخواهی متهم و وکیل مدافع وی ضمن رد این درخواست رأی دادگاه بدوی را عیناً تأیید کرد و ناظم متخلف برابر رأی صادره به تحمل ۱۰ سال حبس و۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.
شکایت ناظم متخلف از اولیای دانش‌آموزان!
مجازات تعیین شده، حداکثر مجازات قانونی برای اتهامات انتسابی به متهم بوده و هیچ‌گونه تخفیفی در مورد وی اعمال نشده است. در همین رابطه پدر یکی از دانش‌آموزان که ناظم متخلف مدرسه از وی شکایت کرده با تأیید این خبر گفت: به جای آنکه فرد یا افرادی که تخلف می‌کنند به گونه‌ای به سزای عمل‌شان برسند که برای سایرین درس عبرت باشد، فضا به گونه‌ای رقم خورده که ناظم متخلف به خودش اجازه داده که از بنده و پدر یکی دیگر از دانش‌آموزان شکایت کند و برای ما احضاریه بفرستد.
البته ما نمی‌دانیم موضوع شکایت از ما چیست به همین خاطر روز گذشته و بر اساس احضاریه دادگاه به بازپرس مراجعه کردیم، اما بازپرس شعبه ششم دادسرای ارشاد بدون هیچ توضیحی از ما خواست که صبح سه‌شنبه به آنجا مراجعه کنیم. با این حال مترصد آن هستیم تا حقوق تضییع شده‌مان را بگیریم.
وی در مورد وضعیت مدرسه مورد نظر نیز گفت: در ماه‌های قبل هم از سوی آموزش و پرورش و هم دادگاه به ما قول داده شد مدرسه‌ای که تخلف در آن رخ داده، لغو امتیاز خواهد شد و مسئولان آن هم دیگر اجازه فعالیت نخواهند داشت حتی در این خصوص صورتجلسه‌ای هم امضا شد، اما در حال حاضر می‌بینیم که نه مدیر آن و نه مدرسه فعالیت‌شان معلق نشده و در سال تحصیلی جدید به کارشان ادامه می‌دهند. تنها تغییر در این مدرسه نام آن است و حتی مجوز راه‌اندازی پیش‌دبستانی هم گرفته‌اند.
منبع: ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید